sobota, 25 maja 2013

Włosy miesiąca i porównanie rocznego przyrostu

Ponieważ ledwie dwa dni temu nabyłam nożyczki fryzjerskie i namówiłam Węża do podcięcia mi włosów, postanowiłam dziś pochwalić się postępami w dążeniu do idealnej fryzury. Mam dwa zdjęcia:


To jest z dzisiaj, tak wyglądają dzisiaj moje włosy. Jestem nimi zachwycona, bo końcówki wreszcie są świeże i zdrowe, niemal równe, a całe włosy wyglądają na troche gęstrze. Co ważniejsze, mimo obcięcia dosyć sporej ilości, bo aż 8 cm mokrych włosów, wcale nie straciłam przesadnie na długości. W codziennym życiu w ogóle nie odczuwam różnicy (może poza dużo mniejszym plątaniem, teraz czesanie to dla mnie przyjemność ;)), widzę ją jedynie w lustrze. Ale i tak mi się podoba! Moje włosy wygladają teraz dokładnie tak jak chcę! :)


A tutaj małe porównanie z ostatniego roku. Starałam się wkleić zdjęcia tak, by pozwoliły ocenić rzeczywisty przyrost. Myślę, że wyszło mi nieźle, jedynie włosy z marca powinny być nieco dłuższe. ;)

Jak tam Wasze włosy? Czego jeszcze brakuje do upragnionej fryzury? :)

11 komentarzy:

  1. są teraz przepiękne :) takie gęste i błyszczące :O i ta długość! mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz włosy, a kolor śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak pięknie teraz wyglądają :) Moim jeszcze sporo brakuje do dobrej kondycji, ale to przez moją głupotę, bo na siłę próbowałam osiągnąć rudy/czerwony kolor i 'posiłkowałam się' rozjaśnianiem.. Na szczęście oprzytomniałam i wracam do naturalnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz piękne włosy! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są, zazdroszczę długości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogromna różnica! piękne są :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...