wtorek, 9 lipca 2013

Catrice Revoltaire Colour Bomb - lakier do paznokci


Limitka Catrice Revoltaire dostępna była w Naturach w zeszłe wakacje. Co skłoniło mnie do pokazania lakieru z niedostępnej już limitki, która cieszyła się dużą popularniścią i, którego już raczej nie kupicie? Zdecydowałam się na to ze względu na przepiękny kolor kosmetyku. W mojej opinii jest idealny - słodki róż, ale nie w stylu Barbie, idealny na lato. Ponieważ kolekcja stara, nie ma większego sensu rozpisywać się nad właściwościami, dlatego przedstawię Wam ten lakier wg kryteriów, które kiedyś, specjalnie na tę okoliczność przygotowałam. W tym miejscu chciałabym zwrócić uwagę jedynie na przepiękne opakowanie lakieru - cała ta kolekcja była pod tym względem wybitnie dopracowana.


Kolor: 10/10 - patrz wstęp, cudny róż, ciepły i dziewczęcy. <3
Krycie: 5/10 - tragicznie nie jest, ale po dwóch warstwach trochę prześwitują końcówki.
Konsystencja: 10/10 - nakłada się szybko, wygodnie i - co najważniejsze - równomiernie..
Nakładanie: 10/10 - pędzelek superwygodny, nie rozlewa produktu po płytce. Duży plus za superszybkie schnięcie.
Trwałość: 3/10 - niestety już na drugi dzień od pomalowania ścierają się końcówki. Dziś - na trzeci dzień - stan ten utrzymał się, końcówki starte, ale odprysków brak.

Razem: 38/50, czyli wynik nie najgorszy.





Podsumowując: jeżeli traficie gdzieś na ten (lub dowolny inny) lakier z tej kolekcji - bierzcie w ciemno na moją odpowiedzialność.

9 komentarzy:

  1. kolor nie mój i te prześwitujące końcówki też nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te końcówki mnie zawsze bardzo irytują, ale uwzględnij, że ja mam bardzo białą tę białą część. :P

      Usuń
  2. Nie do końca mój kolor, nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajny, ale mnie ostatnio w róże nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to uwielbiam praktycznie wszystkie poza tzw. majtkowymi. :P

      Usuń
  5. Szkoda, że taki nietrwały;/ Bo ładny jest!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dzięki temu można częściej zmieniać kolor. :D

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...