środa, 3 kwietnia 2013

Próbna fryzura i makijaż ślubny


Wczoraj udałam się do mojego fryzjera oraz kosmetyczki celem wykonania fryzury i makijażu ślubnego. Chciałam Wam pokazać efekty. 
Fryzury zrobiono mi dwie. Różnią się w zasadzie jedynie sposobem ułożenia grzywki. Na pierwszym zdjęciu mam przedziałek, a jedyną ozdobą będą drobne kwiatuszki wplecione w warkocz. 


W drugiej propozycji, przód wyciągnięty jest do góry, a na szczycie głowy znajduje się opaska. W wersji ślubnej będzie koloru morskiego.


Już na powyższych zdjęciach możecie zobaczyć makijaż, jaki zaproponowała mi kosmetyczka. Wrzucam jeszcze dwa zdjęcia, ale i na nich niespecjalnie go widać.


Jak Wam się podoba?



40 komentarzy:

  1. w dniu slubu bedziesz prezentowac sie cudownie :) lubię takie dosc niekonwencjonalne upiecia i makijaze na slub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie, chyba nawet wersja z grzywka uniesioną do góry bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie;) Już jestem ciekawa wersji właściwej z dnia ślubu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna fryzura, jestem za grzywką na bok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jakoś różnicy wielkiej nie widzę pomiędzy grzywką :P przepraszam! :)
    Ogólnie jestem na tak, makijaż mi się bardzo podoba :)
    śliczna panna młoda z Ciebie będzie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzury są boskie, ta druga z opaską chyba bardziej mi się na Tobie podoba :) Natomiast makijaż...no nie do końca, coś mi tam nie gra (czy ja widzę jakiś śliwkowy cień wyciągnięty prawie pod samą brew?;>)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to nie podobało, ale każdy kto widział mnie na żywo mówił, że wygląda super... więc już sama nie wiem. ;p

      Usuń
  7. fryzura bardzo do Ciebie pasuje, ale ukryłabym tę gumkę - może tam jakoś niewidzialnie wpleść kwiatka? :P
    z makijażem jeszcze bym pokombinowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie planujemy, to było póki co tylko żeby się zorientować. :)

      Usuń
  8. masz śliczny kolor włosów, a co do fryzury to także jestem za przedziałkiem na bok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta fryzurka :) lepsza z grzywką na bok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersia z opaską bardzo mi się podoba. Masz boskie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza fryzurka o niebo lepsza ;) ale to twój ślub i ty zdecydujesz :) szczęścia na nowej drodze życia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga fryzura z opaska wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta z opaską ładniej wygląda :) Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem ta pierwsza fryzurka o niebo lepsza;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm.... śliczne fryzury, ale nad makijażem bym się zastanowiła.... Ale przecież w dniu ślubu musisz się podobać przede wszystkim sobie, bo Luby z pewnością będzie i tak wniebowzięty i na makijaż nie zwróci uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fryzurki fajne ale z makijażem jest coś nie tak :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj makijaż na nie :( Ten fioleto-różowy kolor nie pasuje mi do Ciebie i do Twojego koloru włosów. Ja Cię widzę w czymś takim: http://grzee.blogspot.com/2012/12/grzane-wino.html Czyli alabastrowa cera i szminka pod kolor włosów, przy tym bardzo delikatne oko to nie jest zły pomysł.
    Albo taki http://grzee.blogspot.com/2012/06/slubny-de-light.html
    W szarościach – grafitach też by Ci było ładnie moim zdaniem https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/603277_584685768215657_1673231866_n.jpg
    Tu wersja hard core :D ale widać że cienie ładnie pasują do włosów: http://1.bp.blogspot.com/_gej3pOT8vgg/TPBBzp0_15I/AAAAAAAAAKU/yFa4oxW5Kqc/s1600/katvondsmall.png
    Tu też ciemne oko ale też ładnie to wygląda: http://bestmakeupreview.com/wp-content/uploads/2012/10/red-hair1.jpg
    Albo coś mega naturalnego jak ma tu RiRi tak żeby kolor Twoich włosów był atutem o ile będziesz go wzmacniać przed ślubem: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lktzyySft01qb964co1_500.png
    Osobiście bardzo podoba mi się to :D http://img.styl.fm/resize/watermark/item/0c/a9/34/4d9b.jpg

    Pomyśl nad tym, bo w tym Ci po prostu niekorzystnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam mocne oko, bo w dniu ślubu na pewno nie będę miała czasu, żeby latać z konturówką, a bez niej intensywne pomadki nie wyglądają dobrze. ;)

      Usuń
    2. Jeśli mocne oko to polecam spróbować z szarością, grafitem, nawet czernią w zewnętrznym kąciku oka. Zobacz zresztą te linki do zdjęć które Ci wkleiłam tam są dwa takie fajne mocne do czerwonych włosów :) Na tym masz za wysoko podciągnięty pod brew ten fioletowawy cień i brak rozświetlenia pod łukiem brwiowym, wyglądasz na chorą i zmęczoną. Kolor szminki też do Ciebie nie pasuje. Poszukaj dziewczyny, która dobrze maluje nawet bez papierka, albo dobrej wizażystki która ma portfolio.

      Usuń
  18. Podpisuję się pod powyższymi komentarzami.Fryzury zdecydowanie na tak!!!!Makijaż moim zdaniem po prostu Cię przytłacza, róż nie współgra z Twoim odcieniem włosów, który napominając masz przepiękny!!!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://vanilaskyy.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie również bardziej podoba się wersja z grzywką na bok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fryzura jest po prostu boooska! :-) sama nie wiem, która bardziej mi się podoba :-) ale chyba 1. Co do makijażu, to coś mi w nim nie gra. Ja się nie znam, malować się nie potrafię, piszę tylko co mi się wydaje. Jakoś różowy cień na oku mi się strasznie nie podoba, mam nadzieję, że nie poczujesz się urażona :* Na Twoim miejscu bym jeszcze pokombinowała z makijażem, masz takie fajne rysy twarzy, że kosmetyczka powinna się bardziej postarać :-) i wydobyć Twoje naturalne piękno a nie je zasłonić (wiem, ze to brzmi jak farmazon :D)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wersja z grzywką świetna - ślicznie w niej wyglądasz! :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. wersja numer jeden - super, lekko i tak jakoś ślubnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Warkocz bardzo ładny, bo masz piękne grube włosy;)
    Jednak ja bym widziała Ciebie w puszczonej luzem grzywce, bo masz dosyć szerokie czoło, może to przez okulary ale czoło rzuca mi się na pierwszy rzut oka... Ale jeżeli Ty czujesz się dobrze bez to jak najbardziej jestem za tym by tak pozostało:)

    Makijaż niestety nie dokońca mi się podoba, chyba głownie przez dobór kolorów - oczy, usta i włosy w tej samej tonacji:/ oraz nieco za wysoko wycieniowane... wydaje mi się, że na zdjeciu profilowym masz większe oczy niż tutaj przy tym próbnym makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fryzura świetna, ale makijaż średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja powiem jak większość że fryzury na tak (chociaż ja wolę bardziej zadziorną i zaczesaną do góry) sama będę miała lekkiego irokeza na swoim slubie :) a makijaż całkowicie na nie...wyglądać będziesz na zmęczoną, bo niestety takie kolory powodują że oko wygląda na zmęczone

    OdpowiedzUsuń
  26. w sumie obie fryzury podobne do siebie ;P ale i tak ladnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wersja z opaską moim zdaniem lepsza- tak niekonwencjonalnie :) ale makijaż wymaga dopracowania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł na fryzurę fajny jednak moim zdaniem zdecydowanie słabe wykonanie ... Może dlatego że to fryzura próbna jednak mimo to powinna być zrobiona solidnie. Jeśli chodzi o makijaż biorąc pod uwagę słabsza jakość zdjęć makijaż jest mdły zapewne przez ten róż nałożony na całą powiekę... który zdecydowanie jest umiejscowiony za wysoko;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się bardziej podoba pierwsza wersja z grzywką na bok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż wydaje się słaby, jakoś źle roztarte granice, strasznie rzucają się w oczy ( oczywiście to moje zdanie). Zrezygnowałabym z kolorów, a zamieniła je na brązy, ładnie podkreślające oczy. Bedzie naturalniej i bardziej widocznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. To jeszcze raz ja;) http://i3.ytimg.com/vi/Zr0PkiaT3GY/mqdefault.jpg
    coś w tym stylu, usta oczywiście neutralne

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...