piątek, 29 marca 2013

Wielkanocna niespodzianka Aussie


W dniu dzisiejszym zaskoczył mnie przyjazd kuriera. Wyjątkowo nic nie zamawiałam, więc byłam naprawdę ciekawa, co zawiera paczka, którą przywiózł. Okazało się, że firma Procter&Gamble postanowiła zrobić mi wielkanocny prezent. Przysłano mi do przetestowania kilka produktów firmy Aussie. Z tego co widziałam, kosmetyki tej firmy nie są jeszcze u nas dostępne. Zaskoczenie było spore, ponieważ nie uprzedzono mnie, że rozpoczyna się jakaś akcja promocyjna. Zobaczcie, co zawierała przesyłka:





Znacie produkty Aussie? Co o nich sądzicie?



17 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawią te kosmetyki, czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam tylko, że są napakowane silikonami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dziś czytałam na KWC, ze właśnie nie zawierają silikonów, trzeba to sprawdzić dokładniej;)

      Usuń
    2. są silikony ale nie żeby zaraz napakowane nimi ;) bez przesady

      Usuń
  3. ale Ci dobrze ;)
    jestem im ciekawa, duzo zagranicznym blogerek ich używa.

    OdpowiedzUsuń
  4. a to taki zajączek:) też dziś u mnie był:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też dostałam tę przesyłkę i nie wiem, o co chodzi :DDD Kto to w ogóle do nas wysłał? Bo żadnego liściku, żadnej informacji, no nic po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tych produktach bardzo różne opinie, sama nie testowałam, ciekawa jestem jak Ci się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi niestety bardzo obciążają włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo super prezent :) Ciekawa jestem jak się będą sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam dokładnie taką samą minę - o co chodzi z tą paczką aż zobaczyłam nadawcę :) już mylam włosy moimi Aussie bo chyba jako pierwsza dostałam niespodziankę :) co za zapach - guma balonówa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę :) chętnie bym ich spróbowała :) może mają zamiar wprowadzić je w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna paczuszka zazdroszczę :) Bardzo się cieszę, że produkty Aussie będą dostępne w PL :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...