poniedziałek, 4 marca 2013

Zapowiedzi: LE Essence Floral Grunge i Catrice Candy Shock


Dziś nie mam zbyt dużo czasu na pisanie, więc chciałam wam po prostu pokazać nadchodzące limitki Essence i Catrice. Mam nadzieję, że obie wejdą do nas, ponieważ w każdej jest coś, na co sama miałabym ochotę. Spójrzcie same:


Tutaj marzy mi się róż, błyszczyki, puder do włosów i może jakiś lakier (muszę im się przyjrzeć z bliska).



Ta limitka wydaje się raczej blada i mało interesująca, ale od dawna mam ochotę na kawior manicure i myślę, że zdecyduje się na oba zestawy perełek.

A Wam coś wpadło w oko?



33 komentarze:

  1. limitka Catrice mnie bardzo ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie ten puder do włosów z Essence;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z essence mnie interesuje ten puder do włosów jedynie.
    A róż z Catrice wygląda jak ten z Essence z Marble Manii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ale jest chyba trochę cieplejszy. ;)

      Usuń
  4. Ciekawi mnie kilka rzeczy i od Catrice i od Essence, jednak najbardziej chyba te perełki z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa róże mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder do włosów? Jaką by miał mieć funkcję? Na matowych włosach chyba nikomu nie zależy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, że podobno ma farbować włosy. ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kocham róże! Kiedyś się spod nich nie wygrzebię. :)

      Usuń
  8. Nic ciekawego, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Catrice - limitka genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. z Catrice mi sie te lakiery marza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Catrice wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie jest to poziom zeszłorocznych limitek, ale moim zdaniem nie jest najgorzej.

      Usuń
  13. a mi trochę wpadło w oko ^^
    Essence - błyszczyki
    Catrice - któryś z lakierów

    OdpowiedzUsuń
  14. odpuszczam sobie polowanie na limitki.. ostanio co polecę do sklepów "po rzucie na pólkę" to wszystkie są wymiecione :< ale boskie są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie będę polować. Ale jeżeli coś znajdę przy okazji to na pewno wejdę. :)

      Usuń
  15. Puder do włosów... opaska do włosów...wtf?!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pastelowe lakiery! Ciekawią mnie też te błyszczyki z Essence. Miętowy, lila? Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!! Ciekawa jestem jak będą wyglądać.

      Usuń
  17. Chyba znowu powracają pastele. Naklejane kreski? Coś tego nie widzę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele niespecjalnie mnie cieszą, ale kreski na pewno wypróbuję.

      Usuń
  18. Ja lubię pastelowe kolorki... Więc lakiery będą moje, jeżeli tylko na nie trafię^^

    OdpowiedzUsuń
  19. błyszczyki z Essence też mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...