piątek, 29 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Wiem, że ta zabawa już jakiś czas temu się skończyła, ale ze względu na fakt, iż nominacje dostałam w przedwyjazdowym szale - nie zdążyłam na nie odpowiedzieć. A, że nominacje sprawiły mi bardzo dużą przyjemność - nie zamierzam tak łatwo odpuścić. ;)

Nominowały mnie Arianna oraz Idalia.


A oto zasady:
- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu 
- Napisz o sobie 7 rzeczy 
- Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę) 
- Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę 
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)


A teraz pora na 7 faktów o mnie:
1. Najbardziej na świecie uwielbiam psy - szczególnie mojego ukochanego labradora o imieniu Aza. Lubię ogólnie wszystkie zwierzęta, ale psy najbardziej.
2. Bardzo lubię czytać książki. Jestem wielką fanką Harry'ego Pottera i ogłaszam to światu wszem i wobec.
3. Jeżeli kiedykolwiek miałabym mieszkać gdziekolwiek indziej niż obecnie to chciałabym zamieszkać w Londynie, bo jest najbardziej luźnym miejscem, w jakim kiedykolwiek byłam.
4. Bardzo przywiązuję się do przedmiotów - do tego stopnia, że w zeszłym roku zabrałam ze sobą na wakacje pluszowego Żubra, mimo że lecieliśmy samolotem i bagaż był ograniczony. ;)
5. Uwielbiam srebrną biżuterię i za nic nie mogę się przekonać do złotej. Lubię jedynie białe złoto. Podobnie z kamieniami szlachetnymi. Choć uważam, że diamenty są piękne po stokroć bardziej podobają mi się rubiny, szmaragdy, czy szafiry.
6. Bardzo lubię gry komputerowe, również takie "typowo dla chłopców" i lubiłam zawsze - nawet jako mała dziewczynka. Ogólnie zawsze miałam jakiś taki dryg do komputerów i elektroniki.
7. Nastrój zmienia mi się co 30 sekund. Łatwo wyprowadzić mnie z równowagi, ale też byle co potrafi mnie rozśmieszyć (co bywa kłopotliwe). Są dni, kiedy do płaczu potrafią mnie skłonić dwa słowa osoby, na opinii której nawet mi nie zależy. Ech, kobietą być. :)

Komu przekazuję taga? Ponieważ zabawa już się skończyła nie będę biegać po blogach i zapraszać kogoś kto zrobił to już 2 tygodnie temu, dlatego zapraszam każdego kto w zabawie jeszcze nie brał udziału, a chciałby.
I pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...