środa, 6 lipca 2011

Konkurs Everyday Minerals


Postanowiłam wziąć udział w konkursie organizowanym przez firmę Everyday Minerals. Zasady konkursu znajdziecie TUTAJ
Pytanie konkursowe brzmi: który z kosmetyków Everyday Minerals chciałybyście przetestować na własnej skórze i dlaczego.

Po dokładnym zapoznaniu się z ofertą, znalazłam swój "typ". Panie i panowie, przedstawiam:



Przyznam szczerze, iż już od jakiegoś czasu chciałam przetestować któryś z produktów firmy. Moja przygoda z kosmetykami mineralnymi dopiero się zaczęła, więc jestem na etapie testowania różnych firm. A dlaczego puder? Bo już od jakiegoś czasu poszukuję takiego, który będzie nie tylko matował, ale też dobrze oddziaływał na moją cerę. Muszę przyznać, że opis produktu na stronie producenta jest bardzo zachęcający. Puder lekki jak piórko pomagający wyrównać koloryt skóry? Biorę! Dla moich potrzeb wydaje się być idealny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...