niedziela, 13 maja 2012

Tag: 11 pytań


Zostałam wywołana do tego taga przez laaafe i K-K Bello. Postanowiłam odpowiedzieć zanim pytań zrobi się jeszcze więcej. ;)



     Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Pytania K-K Bello:
1. Co jest Twoja pasją?
Książki, kosmetyki, gotowanie (i pieczenie) oraz - zaskakująco - gry komputerowe.
2. Jaki sport uprawiasz najczęściej?
Gimnastykę (korekcyjną ;)). Biegałabym, gdybym mogła i strasznie lubię pływać (ale również nie mogę).
3. Kiedy nie możesz w nocy zasnąć co robisz?
Leżę i puszczam jakiś serial, ale go nie oglądam.
4. Will Smith jak myślisz w jakim filmie najbardziej "przemawia" do widza?
Smith nie jest to moim ulubionym aktorem, ale nawet lubię jego filmy. "Jestem Legendą" podobał mi się chyba najbardziej, choć nienawidzę, gdy musi się pozbyć swej przyjaciółki.
5. Co potrafi Cię nieźle wkurzyć?
Gdy ktoś wpycha się przede mną do kolejki, wrzeszczy "bo mu się wszystko należy" i straszy "pani nie wie, kim ja jestem!", choć muszę przyznać, druga i trzecia sytuacja nie zdarza mi się zbyt często.
6. Jakie auto doskonale Ci się prowadzi duże czy małe?
Lubię prowadzić duże, marzę, by w przyszłości mieć jakiegoś jeepa.
7. Skąd się wziął Twój login?
Tego raczej tłumaczyć nie trzeba ;)
8. Bierzesz chętnie udział w  promocjach, czy konkursach?
W obu.
9. Deja vu zdarzyło Ci się kiedyś? W jakiej sytuacji?
Zdarza mi się dość często, lecz nie jest to nic ważnego, zwykle to krótkie przebłyski w codziennych sytuacjach.
10 Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Oczywiście.
11. Pierwsza myśl po przebudzeniu...
Niech ten pies zejdzie mi z twarzy.


Pytania laaafe:
1. Swoje posty piszesz spontanicznie czy notujesz wcześniej co chciałabyś napisać?
Wyłącznie spontanicznie.
2. Twój najgorszy kosmetyk do twarzy, jakikolwiek kiedyś miałaś.
Puder Essence. Dawał dobre efekty, ale potwornie mnie zapchał.
3. Co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie?
Może w przyszłości założę aparat na zęby.
4. Kiedy zaczęła się Twoja historia z kosmetykami/pielęgnacją?
Wtedy, kiedy pasjami zaczęłam czytać blogi, czyli jakieś 1,5 roku temu.
5. Koloryzujesz włosy? Jeśli tak to czym?
Farbuję wyłącznie u fryzjera, choć ostatnio zastanawiam się, czy nie wykorzystać henny.
6. Twoje ulubione perfumy.
IN2U Calvina Kleina.
7. Jak wygląda Twój makijaż na codzień.
Na wyjście do szkoły czy na zakupy nakładam przeważnie pełny makijaż, jednakże nie dlatego, że aż tak się sobie nie podobam, po prostu lubię to robić. Jeżeli nie mam czasu, bądź wychodzę tylko do pobliskiego sklepu nie nakładam makijażu wcale, lub ograniczam się do korektora i tuszu do rzęs.
8. Najważniejszy kosmetyk w pielęgnacji Twoich włosów.
Ostatnio olej. Niedawno kupiłam taki, który stosuje się łatwo, a daje wspaniałe efekty.
9. Czy wybielasz zęby? Jeśli tak to czym. (żel, pasta, paski)
Kiedyś wybielałam żelem, ale moje zęby są dość delikatne i zwiększyła się moja nadwrażliwość, więc raczej do tego nie wrócę.
10. Najgorszy i najlepszy Twoim zdaniem tusz do rzęs.
Najgorszy - L'oreal Million Lashes. Nie lubię go z dwóch powodów: jest dość drogi i straciłam około roku życia stosując go, ponieważ wtedy niezbyt znałam się na kosmetykach i wydawał mi się w porządku.
Najlepszy - Maybelline Colossal Volum' Express.
11. Co myślisz o moim blogu? Co byś w nim zmieniła?
Zmieniłabym czcionkę, której używasz. Poza tym, jest ok.


A teraz czas na moje pytania. Nie będą one dotyczyć wyłącznie kosmetyków (a może nawet wcale o nie nie zapytam - nie wiem, gdzie doprowadzą mnie słowa ;)), ale było nie było, w tagach chodzi o to, by lepiej się poznać, zatem:

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
2. Jaki jest twój ulubiony film?
3. Jak pokrótce określiłabyś swój styl ubierania się?
4. Czym zajmujesz się na codzień (i czy planujesz w przyszłości coś w tej kwestii zmienić)?
5. W jakie miejsce na świecie chciałabyś pojechać?
6. Jak lubisz spędzać wolny czas?
7. Gdybyś mogła mieć moc komiksowego bohatera, jaką byś wybrała?
8. Czy jest jakaś osoba, którą szczególnie podziwiasz, która Cię inspiruje? Jeżeli tak to kto to i dlaczego?
9. Gdybyś mogła być mężczyzną jeden dzień, pewnie była byś... ;)
10. Jak relaksujesz się po ciężkim dniu?
11. Czy uprawiasz jakiś sport? Jeżeli tak to jaki?
Mam nadzieję, że moje pytania ze Złotych Myśli przypadną Wam do gustu. :)

Do taga zapraszam następujące Panie:



2 komentarze:

  1. ja tez kocham in2u! są takie... męskawe! boskie! a u mnie rozdanie ;) zapraszam! to moje pierwsze :D, wiec jestem mega podekscytowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:)!
    Ja na różu zakończyłam z Marble Manii.Swoją drogą dziwne, bo ostatnio limitka w moim Douglasie nie była jeszcze(?) wyłożona, a pani sprzedała mi z szuflady, bo mówiła ze ceny-kody mają już zatwierdzone w kasie, a dzisiaj byłam w tym samym Douglasie i nadal marble manii nie widać..
    Cienie też mi się wydawały ładne:) Szkoda, że Cie uczulił:/ a kóry kolor brałąs?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...