czwartek, 28 lutego 2013

Moja paleta na bezludną wyspę ;)


Chyba każda kosmetykoholiczka choć raz w życiu zetknęła się z problemem pt: które z setki kosmetyków zabrać ze sobą, kiedy waga i sztuki bagażu są ograniczone? Ja z tym problemem stykam się niemal każdego tygodnia, bo póki co, wciąż się przemieszczam. Dziś chciałam Wam pokazać moją receptę na ograniczenie ilości cieni. Jej podstawą jest bardzo popularny ostatnio system pozwalający samodzielnie wybierać cienie, które wejdą w skład naszej palety. Panie i panowie oto paletka idealna, w 100% uniwersalna, pozwalająca wyczarować zarówno delikatne no-makeup, jak i szałowy look wieczorowy:


Po pierwsze przepraszam za pokruszony cień. Już od jakiegoś czasu mam go naprawić, ale ciągle zapominam nabyć alkoholu.


Po drugie, chciałabym zaznaczyć, że ta paleta jest idealna i uniwersalna dla mnie. Absolutnie nic nikomu nie narzucam, każda taka paletka jest wypadkową typu naszej urody oraz własnych upodobań. Wiem, że wiele z Was nie wyobraża sobie makijażu wieczorowego bez złota, czy czerni, ale ja najbardziej na świecie kocham fiolety (myślałam nawet, żeby kiedyś pokazać na blogu wszystkie moje cienie w tym kolorze, jak myślicie?) i kropka. :)


Wszystkie cienie poza ostatnim z prawej w górnym rzędzie pochodzą z Inglota. 
Mamy tutaj (kolejność od lewej do prawej, najpierw góra, później dół): Pearl 447, Double Sparkle 501, AMC Shine 102, Double Sparkle 463, MAC Deep Truth, Matte 360, Matte 327, AMC 53, AMC 71 i Double Sparkle 494.


Z tych kolorów mogę wykonać niemal każdy typ makijażu, jak lubię nosić: rozświetlone srebrem oko z czarną kreską, neutralny cień z delikatnym brązem w załamaniu, kolorowa kreska, bardziej intensywny dzienniak i szalone, intensywne fiolety. Używam wszystkich cieni z tej palety. Nie mówię, że nie potrzebuję żadnych innych, bo bardzo lubię eksperymentować z kolorami cieni, ale to mój zestaw podstawowy, który zabrałabym na bezludną wyspę, etc.
Nie będę pisać o ich jakości, bo recenzja większości tych cieniu już się tutaj znalazła. Możecie je znaleźć po tagu "Inglot".
Poniżej dokładne swatche.



To moja ulubiona paletka, z którą praktycznie się nie rozstaję. Jakie są wasze must-have, jeżeli chodzi o makijaż oka?




34 komentarze:

  1. za każdym razem jak gdzieś jadę i mam włożyć cienie do palety "12" się zastanawiam co tym razem :D zwykle stawiam na klasyczne brązy, beże, brudny róż i fiolet - dominują cienie, które świetnie wyglądają solo lub w roli kreski :) Inglot jest wymarzony do podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trzymam je zawsze w tych samych konfiguracjach. :) Jakoś szybko się przyzwyczajam i gdybym zmieniała to nic nie mogłabym znaleźć. :)

      Usuń
  2. pięknie skompletowana paletka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolorki, lubie cienie z Inglota;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że to całkiem fajne zestawienie, zwłaszcza jasne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 463 piękny ;) Ja u siebie wolę szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go strasznie lubię, to mój ulubiony dzienniak.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To jedyny perłowy cień Inglota, jaki mam. Już od dawna zasadzam się na kilka innych posiadających takie wykończenie, ale ponieważ ostatnio oszczędzam - póki co się nie zdecydowałam. ;)

      Usuń
  7. Też mam takie paletki-niezbędniki ale i tak zazwyczaj biorę w podróż jakiegoś "gotowca" typu Diora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio lubię gotowce, zawsze jest tam co najmniej 1 kolor, którego nigdy nie używam. ;P

      Usuń
  8. Z chęcią przyjrzałabym się Twoim fioletowym cieniom :), sama bardzo lubię ten kolor w makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak poprawi się pogoda (światło!!), przygotuję taki post. :))

      Usuń
  9. Kolory są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam fiolety :) Niesamowicie podbijają tęczówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam fiolet we wszystkim, nie tylko w cieniach. ;)

      Usuń
  11. śliczne kolory ma ta paletka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolorki;) Ja też uwielbiam fiolety;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...