sobota, 16 lutego 2013

Zapowiedź: LE Essence Sun Kiss + podziękowania


Zdjęcia ze strony producenta, cięcie i łączenie - ja :D

Na stronie Essence pojawiła się zapowiedź kolejnej limitowanki. Jak widzicie przywodzi ona na myśl lato - zarówno kolory, jak i przeznaczenie kosmetyków sprawiają, że mam ochotę wymalować się nimi cała i wyjść na zewnątrz w samych szortach. :)
Tym razem firma narobiła trochę zamieszania z nazwami... Odcień Hello summer! w dwóch przypadkach jest brudnym różem, a w dwóch pozostałych - pomarańczem. Nie do końca rozumiem cel  takiego działania.
Ale sama limitka bardzo mi się podoba. Myślę, że skuszę się na pomadki, róże, puder i spray rozświetlający, a także na lakiery: soak up the sun oraz sunset paradise. ;)
A jak Wam się podoba? :)

Ponadto chciałam zauważyć, że w dniu dzisiejszym stuknęło mi 200 tysięcy wyświetleń strony! Kiedy zaczynałam nawet nie sądziłam, że taka ilość jest dla mnie osiągalna. :) Poza tym już po raz trzeci znalazłam się w zestawieniu 150 najpopularniejszych blogów u Em. Co prawda nadal jestem zaledwie w brązowej setce, ale będę dalej rozwijać bloga i może kiedyś uda mi się znaleźć w złotej.
Żaden z tych sukcesów nie mógłby mieć miejsca, gdyby nie Wy, czytelnicy drodzy. To tylko dzięki Wam Z mejkapem jej do twarzy dalej istnieje. Wasze komentarze motywują mnie do działania, sprawiają, że po prostu chce mi się pisać. :) Bardzo dziękuję Wam za to, że jesteście ze mną! Będę robić co mogę, żeby moja strona była jeszcze lepsza i, żebyście wchodzili tutaj z coraz większą przyjemnością. :)
Podziękowania przybiorą na dniach formę konkursu. Planowałam go ogłosić dzisiaj, ale wskutek pomyłki dotarła do mnie tylko jedna z zaplanowanych nagród. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości i zapraszam do zabawy w przyszłym tygodniu.

Pozdrawiam, 

20 komentarzy:

  1. Hmm... Zupełnie nie moja kolorystyka :( Ale lato już chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie odrzuca tylko ten pomarańczowy, reszta jak najbardziej na plus :)

      Usuń
  2. gratuluje tylu wejść na bloga :)
    Zapowiada się fajna limitka :d
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje sukcesu w prowadzeniu bloga :) Oby rozwijal sie dalej, jak najprezniej. Co do kolorowki z Essence, poki co nic mnie nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nawet jak nic nie kusi to i tak zawsze coś kupię. ;) I dziękuję ;)

      Usuń
  4. Essence lubię o tyle, że kiedy pojawiają się zapowiedzi, niezbyt mnie interesują. Jednak kiedy idę do drogerii i widzę część tych rzeczy, zastanawiam się, czy te same widziałam w Internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja właśnie też zawsze się na coś skuszę mimo że wcześniej w ogóle mi się nie podobało. :)

      Usuń
  5. Ja chcę już lato :) Na pewno wypróbuję spray brązujący :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spray jest rozświetlający, a nie brązujący :)

      Usuń
  6. mnie ta limitka bardzo kojarzy się z jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje! Na pewno za jakiś czas pojawisz się w na złotej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się najbardziej rozświetlacz podoba :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje tylu wyświetleń! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tej kolekcji nic mi nie wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...