środa, 6 lutego 2013

Nowości od Sigma Beauty i Benefit



Dziś chciałam Wam pokazać kilka nowości, które proponują dwie z moich ulubionych firm makijażowych.

Sigma Beauty była początkowo firmą, która produkowała wyłącznie pędzle. Później wypuściła trzy paletki, które bez zmian dosyć długo samotnie wisiały na stronie. Od jakiegoś czasu sporo się jednak u ich dzieje. Wyszło kilka nowych paletek (w tym jedna limitowana), pojedyncze cienie do powiek, a ostatnio - również kolorowe bazy pod cienie. Można kupić pojedyncze:


Oraz całe zestawy dostosowane kolorystycznie do wcześniej oferowanych paletek:


Ciekawostki proponuje również Benefit. Pierwszy z nowych kosmetyków to urocza (jak zwykle) mieszanka trzech kolorów i dwóch zastosowań. Mamy tutaj pomarańcz, czerwień i blady róż, który możemy nakładać zarówno na usta, jak i policzki.


Oprócz tego już niedługo będzie można kupić nawilżający korektor, który będzie wspomagał walkę ze zmarszczkami. Opakowanie jest prześliczne, a cała idea również do mnie przemawia.


A Wam jak podobają się te nowości? Widziałybyście coś takiego u siebie, czy nie?

Zdjęcia pochodzą ze stron producentów: Sigmy i Benefitu.


13 komentarzy:

  1. Oglądałam to cudo Benefitu Fine -one-one i właściwie tylko opakowanie mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli z bliska niespecjalne? :)

      Usuń
    2. No właśnie nic ;) kolor także nieco mnie przeraził. Opakowanie bajeranckie, ale na nim się kończy...

      Usuń
  2. Mogę sobie tylko pomarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też. :) Może ewentualnie jakaś mała Sigma. :D

      Usuń
  3. fine one-one wyglada kuszaco:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy to wygodne w używaniu? :)

      Usuń
    2. właśnie dla mnie sprawia wrażenie koszmarnie niewygodnego, bez pędzli ani rusz, konieczne też chyba równomierne używanie wszystkich kolorów inaczej chyba będzie się łamać

      Usuń
  4. Benefit mnie kuci od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, mega! Mam już kilka róży, ale i tak marzy mi się jeszcze `Coralista i Georgia.

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa korektora benefitu, a z sigmy to ja chcę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...