czwartek, 14 czerwca 2012

Makijaż: srebro i szarość



Ponieważ ostatnio ciągle mnie chwalicie, rozochociłam się na tyle, że dziś dodaję kolejny makijaż. ;) Jeżeli chcecie tutoriale - piszcie!



Haha, nie zwracajcie uwagi na czoło kosmity, spięłam tak włosy, żeby było dobrze widać makijaż. ;)




Makijaż oka:
- Mac Paint Pot Nubile,
- cienie Inglot Freedom System,
- cienie z paletki Coastal Scents 88 palette,
- tusz do rzęs Maybelline Colossal,
- eyeliner Wibo,
- set do brwi Essence,
- kredka do rozświetlania oka, korektor pod oczy Benefit.

Twarz:
- podkład Catrice Infinite Matt,
- korektor Essence 16 h,
- puder Lily Lolo,
- róż Mac Fleur Power,
- pomadka YSL Rouge Volupte nr 02.

Podoba się? :)


27 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuję. Podobają mi się kolory. A tutorial na pewno by się przydał ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Nieco podobny do mojego smokey eye ktory dodawalam ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz, ale nie odpowiem na to pytanie, wole w blogosferze pozostac bardziej anonimowa :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Spoko, jak już zdążyłaś się zapewne zorientować, zasady tam zmieniają się w tempie ekspresowym, tak że ciężko jest komuś coś doradzać. Powodzenia Ci życzę :)

      Usuń
  3. podoba mi sie :) ja nie umiem robic kresek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening czyni mistrza. ;) Moje też nie są idealne, ale ujdą. :P

      Usuń
  4. pasuje Ci taki makijaż, dużo lepiej niz w mocnych kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, wczoraj po prostu miałam ochotę pobawić się kolorem. :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem coraz lepiej idzie Ci wykonywanie makijaży, także ćwicz dalej! :) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jakoś ostatnio mam taki czas, że mi się chce... chyba właśnie dlatego, że widzę różnicę między nimi, a nawet tymi sprzed pół roku. :)

      Usuń
  6. ładnie podkreślone oczy i brwi, bardzo mi się podoba i pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego Tylko mnie Bog pokaral opadajacymi powiekami?:D Oddawaj swoje!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba i to bardzo:) właśnie szukałam jakiego różu do policzkó użyłaś a tu przykra dla mnie niespodzianka - MAC:( do którego nie mam dostępu mieszkając w trójmieście;(

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba! :) pięknie to wygląda

    zapraszam do mnie - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem - cortinabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ten makijaz bardzo przypadl mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...