wtorek, 27 grudnia 2011

Essence: Metallics - kredka do oczu



Kupiłam tę kredkę, ponieważ uznałam, że będzie dobrą bazą pod codzienny makijaż. Mimo tego obecnie praktycznie jej nie używam. Dlaczego? Na pewno nie dlatego, że to kosmetyczny bubel - po prostu posiadam kosmetyki, które lepiej się nadają do zadań, do których miała być stosowana.
Z góry też chciałam przeprosić za jakość zdjęć - pogoda dzisiaj okropna, a ja nie posiadam zasobów zdjęć na taką ewentualność. Myślę, że zmienię to w przyszłości. ;)


Metallics jest kredką typu jumbo - a więc z zasady przeznaczoną raczej do kolorowania całego oka, niż do robienia kresek. Jej kolor uważam za rewelacyjny - moim zdaniem świetnie nadaje się jako baza pod codzienny, lekko błyszczący, makijaż oka.


Dzięki swemu wykończeniu, kolor kosmetyku prezentuje się kompletnie inaczej w zależności od tego, czy patrzymy "z góry", czy też zerkamy nań pod światło. W pierwszym przypadku zobaczymy nieco przybrudzony brąz, w drugim zaś - kolor starego złota.


W kwestii właściwości: kredka dobrze rozprowadza się po powiece i ładnie łączy z cieniami, które na nią nałożymy. Trwałość - niestety typowo "kredkowa", ale osobiście kupując kredkę, raczej liczę się z tym, że będzie znikać z powieki szybciej niż cień, czy eyeliner. Do jej niewątpliwych zalet należy to, że nie "wędruje" po powiece, a także - zabezpieczona cieniem lub pudrem - niezbyt szybko zbiera się w jej załamaniu (a zdarza się, że nie zbiera się wcale ;)).
Tak kosmetyk wygląda na oku (sam, bez innych cieni, czy baz):



Wybaczcie moje nieuczesane brwi, a także brak przykładowego makijażu z użyciem kredki, ale dziś luby mój wrócił z przerwy świątecznej i wielce zajęta byłam jego witaniem. ;)
Podsumowując: kredka z serii Metallics jest dobrym produktem w sensownej cenie. To, że nie znalazła zastosowania u mnie, nie znaczy, że tak będzie i z Wami, bo - jak wiadomo - gusta są różne.

Korzystając z okazji, chciałam Wam pokazać jeszcze jeden, nieco spóźniony, prezent świąteczny:


Bardzo się z niego cieszę, ponieważ nie miałam jeszcze okazji spróbować kosmetyków tych firm (poza maseczką Dermiki). Już niedługo recenzje - zapraszam!

8 komentarzy:

  1. Ładny kolor tej kredki, niestety u mnie kredki nie trzymają się długo na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna ta kredka. Nie przekonała mnie. Jeśli chce pomalować całe oko wybieram cień a nie kredkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ma kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ma kolor, szkoda w sumie że jej nie wzięłam jak bylo Metallics...chociaz ja rzadko uzywam kredek jumbo;)

    A dziękuję:) Święta dobrze, przed wigilią wiadomo pełno latania ale było całkiem miło:) No i kilka prezentów też mi wpadło ale to sie bede przy okazji zakupów chwalic:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś mnie nie przekonuje ta kredka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą kredkę ale jakoś z niej nie korzystam, choć ogólnie nawet fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem jakąs zwolenniczką kredek do oczu, chociaż przyznam, że ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...