czwartek, 1 marca 2012

Makijaż: Codzienny w barwach nude


Dziś pokażę Wam zwykły, szybki, codzienny makijaż. Wiem, że na zdjęciach nie wygląda oszałamiająco, ale na żywo prezentuje się o wiele lepiej. Generalnie zawsze mam problem z uchwyceniem mejkapów na zdjęciu - zawsze kiedy zbyt szeroko otworzę oko, cały malunek "znika" pod powieką. Tak samo jest i tym razem, a makijaż ten dużo ładniej wygląda na w pełni otwartych oczach, niż na półprzymkniętych.





Kosmetyki, których użyłam:
- paint pot Mac Nubile,
- paletka 88 cieni Coastal Scents,
- eyeliner Wibo,
- tusz do rzęs Colossal,
- set do brwi Essence,
- korektor Inglot.

Mnie efekt na zdjęciach podoba się średnio.


9 komentarzy:

  1. Czemu nie zrobilas foty na otwartych oczach, czemu?!;-)ta kreska nie obciaza spojrzenia? czy to tylko takie zludzenie?
    U mnie tez dzienniak ale w takiej lagodnej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No - tak jak pisałam na górze - nie zrobiłam przy otwartym, bo nie byłoby widać makijażu. Kreska, w mojej opinii, nie obciąża oka, choć może to tylko moje wrażenie. ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne kolory. ; D
    Ładna kreska, moja to jak kulfon.;]]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co to znaczy aparat ułomny, który nie potrafi dobrze uchwycić malunków. Mi ostatnio spierdzielił makijaż nad którym chyba z godzinę spędziłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Ja zaczęłam zdanie od "mi"??! Nie wierzę! Nie "mi" tylko "mnie" co za gupol* janiemoge ;/

      __________________

      * gupol brzmi jak nazwa jakiejś firmy: Gupol s.a., Gupol sp. z.o.o.

      ...

      Sorry za te głupoty :D :*

      Usuń
  4. Maluję się bardzo podobnie na co dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam to samo na żywo podoba mi się efekt końcowy a na zdjęciach całkowicie co innego :/ ale mogę sobie wyobrazić jak w nim ładnie wyglądasz bez zdjęcia :)


    http://www.biemi-bo.blogspot.com/2012/02/uwaga-biemi-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie też nigdy nie potrafie zrobic dobrego zdjecia moim oczom :( Ale Twój makijaż wyglada bardzo ładnie, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...