wtorek, 21 sierpnia 2012

La Biosthetique Bio Fanelan Regenerant Plus - ampułki przeciwdziałające wypadaniu włosów


Zaledwie kilka dni temu wysmażyłam potwornie długiego posta na temat mojej aktualnej pielęgnacji włosów, a konkretnie - ich wypadania. Wtedy jeszcze nie byłam pewna, czy wzmiankowany problem mnie dotyczy, bo niby przeszedł, a potem wrócił. Obecnie mogę powiedzieć, że (mam nadzieję!) kryzys minął, a nawrót powodowany był jedynie osłabieniem. Może Wam się wydawać, że nie upłynęło zbyt wiele czasu od wzmiankowanego już posta i, że nie mogę być pewna, ale - co zabawne - problem zniknął tak szybko jak się pojawił, na przestrzeni praktycznie 2 dni.
W ostatnim poście polecałam ampułki na wypadanie włosów firmy La Biosthetique obiecując, że zaprezentuję dokładną recenzję, kiedy będę ich pewna i dziś właśnie z takową do Was przychodzę. 


Piszę o nich, ponieważ jest to jedyna skuteczna kuracja przeciwdziałająca wypadaniu włosów, jaką zdarzyło mi się stosować . Jeżeli znacie jakieś inne, których działanie możecie potwierdzić na własnej skórze - piszcie. :)
 Teraz posiadam je w nieco innej wersji, ale prezentuję na zdjęciach, ponieważ ampułki nie różnią się niczym poza nazwą i kolorem napisów. Te, które pomogły mi na wypadanie to Bio Fanelan Regenerant Plus, zaś te, które widzicie na zdjęciach to Ergines Regenerantes.
Wstęp przydługi, ale dziś tekstu zbyt wiele nie będzie. :) Zacznę od opisu pobranego ze strony producenta:
BIO-FANELAN REGENERANT PLUS idealnie odżywia cebulki przyczyniając się do ograniczenia wypadania włosów. Efekt: poprawa jakości, gęstości i aktywacja wzrostu nowych włosów. 


W zestawie otrzymujemy 10 ampułek i "dzióbek" do nakładania, który naprawdę bardzo ułatwia aplikację. Czyli wygląda to tak: bierzemy ampułkę, łamiemy przez ręcznik we wskazanym na poniższym zdjęciu miejscu i nakładamy końcówkę. Osobiście planuję ją sobie zachować, przyda się kiedy będę stosować Jantar. ;)
Ceny są bardzo zróżnicowane - pierwsze porcję kupiłam w promocyjnej cenie w pewnym salonie kosmetycznym. Kosztowały wówczas 220 złotych. Kiedy poszukiwałam drugiego opakowania, dla mamy, w centrali firmy znajdującej się w Katowicach powiedziano mi, że kosztują około 300 zł.
Ampułki są bardzo skuteczne. Naprawdę przeciwdziałają wypadaniu włosów. W jaki sposób? Poprzez bardzo silne odżywienie cebulek. Dlatego właśnie bardzo ważne jest dokładne i jak najdłuższe delikatne wmasowywanie produktu w skórę głowy. Mnie zdarzało się robić to nawet do 5 minut (mało prawda? Spróbujcie kiedyś masować skórę głowy - już po minucie będziecie miały wrażenie, że trwa to całe wieki).
Fryzjerka powiedziała mi, że ampułki radzą sobie z wypadaniem włosów już od szóstej porcji. Uśmiechnęłam się wtedy pod nosem, ale teraz muszę przyznać jej rację. Pierwsze bardzo widoczne efekty zauważyłam po trzecim użyciu. Po szóstym, rzeczywiście problem zniknął. Nie stosowałam większej ilości, ponieważ oddałam resztę mamie. :)



Podsumowując: ampułki La Biosthetique to skuteczny środek przeciwdziałający wypadaniu włosów. Pomaga w sytuacjach "beznadziejnych" - np kiedy włosy wypadają, ponieważ organizm jest osłabiony np wskutek przebytej choroby. Wydaje mi się, że ich sekret tkwi w tym, że silnie odżywiające substancje są aplikowane bezpośrednio na skórę głowy, a nie tak jak ma to miejsce np podczas wzmacniania włosów poprzez łykanie preparatów, kiedy to substancje trafiają do cebulek w ostatniej kolejności. Bardzo polecam.



11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie na chwilę obecną, cena jest nie do przeskoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena bardzo wysoka, ale powiem o nich mojej mamie, która ma straszne problemy z wypadaniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena bardzo wysoka, ale jesli kogoś naprawdę dotyczy ten problem to cena nie będzie grała pierwszych skrzypiec. Ja na szczęście nie mam problemu z wypadaniem włosów, i póki co nie muszę się tym martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie o to mi chodzi. Cena dla mnie również zaporowa, ale jeżeli ktoś ma rzeczywiście duży problem z wypadaniem to myślę, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. JAk polecasz to muszą być fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko,ale cena!;dhah;d
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena masakryczna ale na pewno nie dla kogoś kto jest w beznadziejnej sytuacji. Wiadomo, tak dla spróbowania bym nie kupiła, bo coś tam włosy wypadają ale nie ma tragedii ale fajnie, że jest coś co naprawdę działa na jakiś wyjątkowo zły stan włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałam Ci maila na Spotkaniową pocztę w sprawie sponsorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ło mamusiu :O jaka cena :O dobrze, że mi tak włosy nie wypadają... bo jak wypadały to do zera hahah

    naskrobałam maila sprawdź ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz już nie mam aż takich problemów z tym więc nie skusze się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mysle ze warto je wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...