wtorek, 22 stycznia 2013

Nowości Essence udające edycje limitowane ;)

Weszłam dziś z nudów na stronę Essence, kliknęłam na edycje limitowane, ucieszyłam się, że aż dwie nowości, a ostatecznie znalazłam co następuje:



Jak niektóre z Was pewnie zauważyły nie są to produkty limitowane, a kosmetyki, które w mają w tym roku wejść do szaf Essence na stałe. O ile rozumiem taki zabieg w zakresie pierwszego zestawu (ostatecznie nie każdy ogląda nowości, do limitowanek zaglądamy chyba częściej) o tyle drugi jest dla mnie co najmniej zagadkowy. Nie chodzi już o to, że "udaje" edycję limitowaną, ale że w jego skład weszły aż trzy rzeczy, które zaprezentowano powyżej. ;)
No, ale nie będę tracić więcej czasu na tego rodzaju rozważania, zwłaszcza, że Natury mają podobno splajtować i być może dostęp zostanie odcięty. :(
Spodobało Wam się coś?


10 komentarzy:

  1. Błyszczyki skradły moja serce :* Kuszą mnie te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie wyczytałaś, że Natury mają splajtować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiła się informacja na wizażu... Podaję link do artykułu: http://biznes.trojmiasto.pl/Czy-siec-znanych-drogerii-zniknie-z-rynku-Interchem-w-upadlosci-n65531.html

      Nie wiem, czy do tego dojdzie, zwłaszcza, że dziewczyny piszą, że w wielu miejscach stawiają nowe drogerie (jak choćby u nas, na katowickim dworcu). Pożyjemy, zobaczymy. ;)

      Usuń
  3. Właśnie przed chwilą przeczytałam o tym, że Natury mają trudną sytuację, szkoda by było gdyby ich zamknęli

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Naturę za dostęp właśnie do Essence i Catrice, wiec mam nadzieję, że to tylko plotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny pseudo BB na drogeryjnych półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie na szczescie nic nie kusi, ale jak mi zamkna Nature to bede plakac ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że nie zamkną Natury. Jeśli mają problemy finansowe to powinni nie otwierać kolejnych... To byłby lepszy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Natury w mieście nie mam, ale przydaje mi się, bo gdzie indziej ja kupię Catrice (w chorzowskim Hebe nie ma), Kobo i rzeczy z większej drugiej szafy Essence? :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...