sobota, 26 stycznia 2013

The versatile blogger - Tag


Jestem dziś tak zmęczona, że postanowiłam odpowiedzieć na Taga.


Szczegółowe zasady zabawy:

Każdy nominowany Blogger powinien:
- podziękować nominującemu Blogerowi u niego na blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych  blogów

Do odpowiedzi wytypowały mnie Sandra-107 i cosmetickick.

Czas na 7 faktów o mnie:
1. Mój numer buta to 38,5. Jakby posiadanie połówki nie było dostatecznym utrudnieniem przy zakupie butów w sieciówkach, moja stopa jest strasznie szczupła i 90% butów jest na nią o wiele zbyt szerokich.
2. Bardzo lubię śpiewać. Nieważne, że nie umiem. :)
3. Kocham nutellę!
4. Od tysiąca i czterech dni gram na facebooku w gierkę polegającą na łowieniu ryb. Teraz w zasadzie gram już poza facebookiem. :)
5. Mam chore kolana, w związku z czym mniej więcej od półtorej roku namiętnie się rehabilituję. Jak tylko przestaję, prędzej, czy później ból wraca.
6. Uwielbiam buty: szpliki, kozaki, trampki, botki - po prostu wszystkie.
7. Nadal mam w mieszkaniu w choinkę i - szczerze powiedziawszy - serce pęka mi na myśl, że miałabym ją rozebrać.

To tyle, dzisiejsze fakty są kompletnie poplątane, zupełnie jak mój umysł. :)
Jak zwykle nominuję wszystkich chętnych! :)



7 komentarzy:

  1. Ja też kocham Nutellę :) i to jak! Zamiast kolan mam chory kręgosłup (witam w krainie wiecznej rehabilitacji)...i dzisiaj pochowałam ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi kolanami to mnie aż dołuje, że w sumie nigdy nie będę mogła przestać ćwiczyć. :/ A z ozdobami zamierzam czekać do ostatniego dnia!! :)

      Usuń
  2. Też mam problem z butami;/ Wszystkie są za szerokie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę przez to nosić klasycznych szpilek, nienawidzę tego.

      Usuń
  3. Też noszę 38,5 :)
    Wypocznij porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze kilka dni temu też miałam choinkę;D Ale w końcu się za nią wzięłam, by jej czar nie prysł;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...