niedziela, 20 stycznia 2013

Słowo przestrogi


Dziewczęta! Jeżeli kiedykolwiek zachce Wam się rozpocząć swoją przygodę z nałogiem tytoniowym, dwa razy się zastanówcie. I nie róbcie tego, albowiem później miesiącami będą wychodzić z Was toksyny powodując okropne infekcje gardła!
Miesiącami!
A wcale nie paliłam ani zbyt długo, ani zbyt dużo.


Do tego sesja. Wybaczcie, ale nie jestem w stanie napisać dziś składnej notki, gdyż całą energię koncentruję na tym, by rozwścieczona drapaniem w gardle nie rzucić kodeksem o ścianę.

Może jutro będzie lepiej. :)
Póki co, trzymajcie się ciepło i zdrowo.



15 komentarzy:

  1. ty też się trzymaj ciepło i wracaj do zdrowia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kodeks już jest w kawałkach a wcale nie palę i palenia nie rzucam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, ja rzuciłam palenie w listopadzie 2011 roku, paliłam 7 lat, także wiem coś o tym. Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet mi nie pokazuj tego zdjecia... nigdy nie domyslalam sie nawet, co to znaczy sesja. Ja tone w papierach. Mam duzy stol w pokoju goscinnym, a uwierz mi, ze caly byl zawalony papierzyskami.... a to jeszcze nie koniec ;|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja paliłam 8 lat i od kiedy rzuciłam, ani razu nie chorowałam na gardło, nawet nie zakaszlałam :)
    Powodzenia w sesji!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj sesja daje się we znaki... u mnie również!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego ani trochę nie ciągnie mnie do palenia :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie lepiej :) ważne że już nie palisz!! :)
    trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie miłe słowa, na szczęście okazało się, że to nic poważnego. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...