czwartek, 17 stycznia 2013

Zapowiedź LE Essence: Oz Great and Powerful


Dziś chciałam Wam pokazać kolejną limitowaną edycję, tym razem firmy Essence. Coś ostatnio bardzo dużo się ich pojawia. Dziwne, bo do Polski nie dociera prawie nic. Np na polskiej stronie firmy edycja "Fantasia" wisi już od jakiegoś czasu, a w drogeriach nikt jej nie widział. Dziwi mnie to, bo przecież co jak co, ale limitki Essence często sprzedają się na pniu.
Nie zamierzam jednak dłużej się nad tym rozwodzić. :)

Prezentowana dzisiaj edycja limitowana inspirowana jest nowym filmem - Oz Wielki i Potężny. Jest on wariacją na temat znanej opowieści przedstawioną tym razem z punktu widzenia Czarnoksiężnika. Na film bardzo się cieszę, ponieważ uwielbiam historie z Oz, do tego gra tam James Franco, którego darzę nieśmiałym uczuciem. :) Nie zmienia to faktu, że najbardziej czekam na Wicked (który jest adaptacją broadway'owskiego musicalu i opowiada tę historię z punktu widzenia Czarownicy z Zachodu), ale to dopiero w przyszłym roku. :)
Sama edycja jest średnia i w zasadzie zainteresował mnie tylko róż. Pewnie ze względu na film kupię coś jeszcze, ale póki co interesuje mnie jedynie on. :)


A jak Wam się podoba? Coś przypadło do gustu? :)



11 komentarzy:

  1. Powiedziałabym, że nuda a nie limitka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś niespecjalnie mnie zaciekawiła.. ale to może lepiej bo mój portfel się nie zmniejszy a raczej jego zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie zaciekawily te pękające lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie wkurzające jest to że do Pl tak niewiele limitek dociera ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątpie czy ta limitowanka pojawi się w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mieli pomysł na te "limitowanki"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam dużo dobroci na temat tego pudru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zainteresowal róż i dodatkowo rozświetlacz:) Uwielbiam Essence i niektore limitowanki bardzo mi się podobają ale ta jest pół na pół, najlepsze byly circus circus i breaking dawn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym się skusiła na czerwony balsam, stanowczo.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...