wtorek, 29 stycznia 2013

Mac Archie's Girls, czyli cudna kolekcja limitowana


Od jakiegoś czasu limitowanki MACa nie budziły we mnie - jak dawniej - zachwytu i chęci posiadania niemal wszystkiego, ale - w najlepszym razie - obojętność. Uczucia te uległy zmianie wczoraj, kiedy zobaczyłam to:





W skład kolekcji wchodzą dwie serie: Betty i Veronica. Pierwsza linia jest raczej delikatna, druga - z pazurem. Same zobaczcie te cuda!

Linia Betty:


Kredki:
Lord It Up Bronze with pearl
Black Swan Black with gold pearl



Paletka Caramel Sundae, w której skład wchodzą następujące cienie:
Caramel Sundae Mid-tone warm tan (Satin)
Cheryl Chic Light coral pink (Frost)
Dreammaker Pale frosty yellow (Frost)
Showstopper Dark, cool-toned brown (Matte) (Repromote)



Summer Sweetheart Light peach
Stay Sweet Light lavender pink
Kiss & Don’t Tell Bright coral


Girl Next Door Vivid blue pink (Lustre)
Betty Bright Light vibrant peach (Satin)
Oh, Oh, Oh Sheer brown plum (Lustre) (Repromote)


Pep Pep Pep Light peach nude
Comic Cute Bright coral


Flatter Me Golden peach base (Shell Pearl Beauty Powder) with coral hearts (Foolish Me Powder Blush)


Cheers My Dear Light lavender (Frost)
Lucky in Love Shimmering light blue green (Frost)


Cream Soda Light neutral coral (Satin)


Linia Veronica:


Kredki:
Petrol Blue Deep navy with pearl
Designer Purple Violet with pearl


Paletka Spoiled Rich, w której skład wchodzą:
Spoiled Rich Rich purple (Frost)
Ron Ron Run Deep navy (Satin)
Pin-Up Purple Mid-tone orchid (Frost)
Gravel Charcoal (Matt)


Mall Madness Mid-tone pink violet
Strawberry Malt Bright red
Feelin’ So Good Deep blackened plum


Daddy’s Little Girl Mid-tone pink violet (Satin)
Ronnie Red Bright red (Matte)
Boyfriend Stealer Deep blackened plum (Cremesheen)


Past Curfew Deep berry
Double Trouble Deep navy


Veronica’s Blush Silvery pink base (Play it Proper beauty powder) with deep pink hearts (Frankly Scarlet blush)


Black Poodle Blackened pink (Frost)
Magic Spells Blackened teal (Frost)

Prom Princess Mid-tone violet pink (Satin)


Mamy też pędzelki i inne akcesoria:












Jak Wam się podoba? Ja chciałabym mieć praktycznie całą Victorię, jest piękna! Są to w 100% moje kolory. :) Ponieważ moje finanse są ograniczone, będę musiała się ograniczać, ale chyba zdecyduję się na puder i może paletkę, albo pierwszą pomadkę.




Zdjęcia wyglądają na promocyjne, ale jeżeli tak nie jest, informuję, że wzięłam je stąd.
Nazwy poszczególnych odcieni stąd.

18 komentarzy:

  1. Szminka Betty Bright Light vibrant peach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminki Betty są ok (zwłaszcza Oh, oh, oh, mam ją i na żywo nie jest wcale ciemna, ani brązowa ;)), ale przy wyrazistej Veronice wydają mi się nijakie. ;)

      Usuń
  2. dziecinnieje na starość bo bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja chyba nigdy dzieckiem być nie przestałam, bo dla mnie motywy komiksowe/kreskówkowe to automatyczne uwielbienie. :)

      Usuń
  3. uuuu Veronica jest naprawdę gorąca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja przyznam, jak juz pisalam u Marti - ze kompletnie mi sie ta edycja limitowana nie podoba. Tandetne opakowania nie przystoja takiej marce, jaka jest Mac. Kosmetyki wygladaja, jakby byly przeznaczone do zabawy dla malych dzieci. Mialo byc fajnie, a moim zdaniem wyszlo poprostu infantylnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym maiła tyle kasy wykupiłabym wszystko na raz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Veronica niby lepsza, ale wydaje mi się, że te kolory pasują głównie do chłodniejszego typu urody, więc nawet jakby mnie było stać, to by odpadało. Ale puder w serduszka bym brała w ciemno! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak weszłam do sklepu MAC i zobaczyłam te kosmetyki z serii Archie's Girls to było wielkie AAAAAAAAAAAAAAAAAA (ale tak w duchu, żeby nie pomyśleli że zwariowałam^^) Japa się raduje :) Ceny przerażają, niestety :/
    Dałam link do tej notki w moim nowym poście, mam nadzieję, że się nie obrazisz :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...