środa, 23 stycznia 2013

Włosy miesiąca - styczeń



Od jakiegoś czasu trochę męczą mnie moje włosy. Nie zrozumcie mnie źle - dalej podobają mi się długie, wciąż dążę do ścięcia wszystkich na równo, ale kiedy przychodzi do mycia i pielęgnacji, to mam dość. Zwykłe mycie i suszenie zajmuje mi minimalnie godzinę. Każdy zabieg dodatkowy wydłuża ten czas. Pozostawić je do wyschnięcia samym sobie też nie mogę, bo trwa to co najmniej 4 godziny. Póki co, nadal stosuję pełną pielęgnację (patrz: post z zeszłego miesiąca), ale jestem coraz bardziej zmęczona. Może na wiosnę, kiedy nie trzeba będzie ich suszyć, wróci mi chęć na włosomaniactwo. Pomimo niedogodności chęć obcięcia ich na krótko na krótko nie przyszła mi ani razu do głowy.

Czy wam też czasem odechciewa się czegokolwiek, jak patrzycie na zegar, jest godzina 23:00, a musicie jeszcze umyć włosy?


13 komentarzy:

  1. Staram się myć włosy wcześniej, żeby później tak się nie męczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, mam krótszą wersję tego problemu z nierównością :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze myję je wcześniej bo nie znoszę marnować czasu na suszenie. Ostatnio przestałam się tak przesadnie zajmować włosami i wyszło to im na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę suszyć, bo teraz w zimie od razu się przeziębiam jak chodzę w mokrych.

      Usuń
  4. Jeżeli mogę to myje włosy ok 19-20 żeby przed snem zdążyły w miare wyschnąć :) Latem na szczęście nie trzeba się tak męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam długie włosy i uwielbiam je myć. :D Myję je zazwyczaj codziennie, choć nie potrzebują tego. :D Jakoś tak mam wtedy poczucie, że włosy będą ładniej wyglądać. ;) No i co chwile kupuję sobie inne odżywki i szampony, przez co zawsze zżera mnie ciekawość - nie mogę się powstrzymać przed umyciem głowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moje tez nie sa krótkie ale nie az tak długie, takie srednie :)
    troche mnie draznia bo szybko sie przetłuszczaja i wypadaja ;/

    trzymam je długie bo mój luby je lubi a ja bym je skróciła tak troche.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie wkurzylam i wlosy prawie do pasa obcielam przed ramiona :D Nie zaluje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jakie długie, jakie piękne!!Kiedy ja takie będę miała? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis o 23 jak najbardziej z życia wzięty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wiem, o czym piszesz - ostatnio najbardziej denerwuje mnie uporczywe elektryzowanie się włosów od ciuchów. Czuję się jak meduza z długaśnymi, wijącymi się w każdą stronę wężami :) Również mam nadzieję, że z wiosną będzie lepiej...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...