czwartek, 3 stycznia 2013

Sylwester - fryzura, makijaż, strój i jedzonko :)


Początkowo chciałam nie pokazywać Wam relacji ze swojego Sylwestra, ale ponieważ bardzo lubię czytać takie notki u innych, postanowiłam wstawić kilka zdjęć, głównie z przygotowań i tak zwanej części oficjalnej. :)

Zarówno fryzurę jak i makijaż robiłam sobie samodzielnie. :) Byłam względnie zadowolona z efektu, choć zdaję sobie sprawę, że mój koczek prezentuje się nieco mizernie. Ale uwzględniając, że nie potrafię zapleść nic poza warkoczem - i tak jestem z siebie dumna. :)



Całą grzywkę zebrałam z przodu w udawanego francuza.


Wyglądam tu superblado, ale to sprawka lampy błyskowej. Nie zwracajcie, proszę, uwagi na niedoregulowane brwi.


Zbliżenie na oczy.


Tak prezentowała się całość. :))


Mój strój już Wam pokazywałam, tak prezentował się na ciele. ;)


Część oficjalną rozpoczęliśmy od pysznego sushi własnej produkcji.



Oczywiście na imprezie najlepiej bawił się Syriuszek. :)

Tego co działo się po północy prezentować nie będę, ponieważ zapewne nie życzyliby sobie tego inni uczestnicy zabawy. :))

A jak Wam udała się tegoroczna zabawa?

22 komentarze:

  1. Widać, że Królem Imprezy był Syriuszek :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pies jest niesamowity,ta jego mina "mój kubek,moje krzesło,nie podchodź":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, na szczęście jest towarzyski, a nie ekspansywny. :P

      Usuń
    2. wiem,tak ich uroda,sąsiadka ma takiego gagataka,jak popatrzy,jak zrobi minę,to można boki zerwać ze śmiechu,a taka przylepa,że hej:)
      też o takim piesiu myślę..ale na razie mamy kocura,hehe,psy już miałam ,sztuk dwie:)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż, bardzo do Ciebie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wyobrażam sobie Ciebie w innym kolorze włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Syriuszek jak zwykle ma bardzo zadowoloną minę :D Koczek ładny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Syriusz... kapitalne imie dla psa! chyba do niego pasuje :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta rasa nazywa się gryfonik, więc pasuje podwójnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Syriusz jest super! :D
    Uważam, że bardzo dobrze Ci w takich lekko "dzikich" brwiach, ale ja jestem fanką grubaśnych brwi.
    Kolejna robi mi apetyt na sushi, wrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego teraz trochę chcę je zapuścić, żeby sobie od nowa wyregulować. :)

      Usuń
  9. Psiak wymiata :)
    Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoj pies mnie rozwala haha :D Cudowny jest <3 A tak serio to oddawaj kiecke, bo boska!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ten Syriuszek slodziutki! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Brwi masz świetne, troszkę regulacji i będą idealne, makijaż zrobiłabym Ci inny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękny i zdecydowany kolor włosów :) Super miałaś buty! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądałaś :)
    ja czekam na zdjęcia od znajomego i może też zrobię taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przeslicznie wygladalas :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...