niedziela, 6 stycznia 2013

Podsumowanie projektu "jesienne umilacze"


Mimo iż długo starałam się odwlec nieuniknione, przyszła pora stanąć twarzą w twarz z moim lenistwem i brakiem konsekwencji. W dzisiejszym poście chciałabym dokonać podsumowania projektu jesienne umilacze. O jego celach i założeniach możecie przeczytać tutaj.


Fakt, że nie uda mi się zrealizować założeń akcji stał się dla mnie jasny szybko. Z tego powodu postanowiłam zrecenzować chociaż po jednym produkcie z każdej z podanych kategorii z tym, że jednej kategorii nie uwzględniłam dodając zamiast niej inną. ;) Czyli jak zwykle po swojemu.

W kategorii żeli pod prysznic zdecydowanie wygrywają u mnie zapachy Original Source. Więcej na ich temat znajdziecie tutaj.


Jeżeli chodzi o balsamy i masełka moim nowym ulubieńcem jest to o zapachu wanilii i daktyli od Farmony.


Ten peeling to chyba mój największy hit zapachowy ostatnich miesięcy. W dwóch słowach: uwielbiam go.


Na koniec kategoria wymyślona przeze mnie - pielęgnacja włosów. W tej kwestii moim numerem jeden jest maska Pantene Aqua Light.


To tyle recenzowania w związku z pachnącą akcją. :) Konsekwencja nie jest moją mocną stroną.

A teraz pytanie do Was: czy  byłybyście zainteresowane rankingami kosmetyków roku 2012 wykonanymi przeze mnie? Jestem osobą, która uwielbia wszelkiego rodzaju zestawienia i mam ogromną ochotę zrobić dla Was takowe, ale nie wiem z jakim spotkałoby się to odzewem. Krótko mówiąc: obawiam się, czy Was nie zanudzę. ;) Dajcie znać! :)

10 komentarzy:

  1. Waniliowe i owocowe pozycje to wszystko dla mnie mnaim =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję ze nie zakupiłam w Pl nic z tutti frutti- następnym razem to nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić w końcu ten peeling z Tutti frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam zadnego z tych produktow. chetnie takowe zestawienie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te żele pod prysznic nie wysuszają Ci skóry? Na moją działają tragicznie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bardzo je lubię, ale moja skóra nie jest jakoś specjalnie wymagająca.

      Usuń
  6. Peeling Faromony też jest jednym z moich ulubieńców ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Orginal Source to zdecydowanie fajne umilacze :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...