piątek, 18 stycznia 2013

Subiektywny ranking moich kredek ;)


Przyszła pora na kolejną ścianę wstydu. W założeniu mają one stanowić rankingi kosmetyków, których posiadam po prostu dużo: mi wyjdzie to na dobre, bo zawstydzę się tym, jak dużą ilość kosmetyków posiadam, Wam może trochę ułatwi to wybór produktów z danej kategorii. Trochę się zdziwiłam, bo kiedy czasem dla zabawy robię na rękach swatche moich kredek, kreski kończą się za łokciami, a okazało się, że na blogu zrecenzowałam jedynie dziewięć. Nie przeszkodziło mi to jednak w zrobieniu rankingu.
Chciałabym jeszcze zaznaczyć, że ranking jest w 100% subiektywny. Przykładowo żadna z kredek nie otrzymała u mnie maksymalnej liczby punktów w kategorii jakość, bo nigdy nie byłam całkowicie z trwałości takowej.

1. Benefit High Brow


Kolor: 10
Łatwość/szybkość/wygoda nakładania: 10
Jakość: 9
Cena: 6
Sympatia: 10

Razem: 45/50 pkt


2. Sensique Trendy Colour


Kolor: 10
Łatwość/szybkość/wygoda nakładania: 9
Jakość: 5
Cena: 10
Sympatia: 8

Razem: 42/50 pkt


3. Mac Powerpoint Eye Pencil


Kolor: 10
Łatwość/szybkość/wygoda nakładania: 8
Jakość: 9
Cena: 2
Sympatia: 10
Razem: 39/50 pkt


4. Inglot - konturówka do powiek


Kolor: 10
Łatwość/szybkość/wygoda nakładania: 5
Jakość: 8
Cena: 8
Sympatia: 7 (nie lubię kredek automatycznych, ale to prezent ;).

Razem: 38/50 pkt


5. Urban Decay - Green Godess


Kolor: 10
Łatwość/szybkość/wygoda nakładania: 5
Jakość: 8
Cena: 6
Sympatia: 7

Razem: 36/50 pkt


6. Sisley Phyto Kohl


Kolor: 10
Łatwość/szybkość/wygoda nakładania: 6
Jakość: 9
Cena: 1
Sympatia: 9

Razem: 35/50 pkt


7. Essence Metallics


Kolor: 8
Łatwość/szybkość/wygoda nakładania: 4
Jakość: 4
Cena: 10
Sympatia: 5

Razem: 31/50 pkt


8. Chanel Intense Eye Pencil


Kolor: 8
Łatwość/szybkość/wygoda nakładania: 6
Jakość: 9
Cena: 1
Sympatia: 5

Razem: 29/50 pkt


9. Essence Kajal Pencil


Kolor: 10
Łatwość/szybkość/wygoda nakładania: 8
Jakość: 0 (uczula mnie, więc nie mogę dać więcej)
Cena: 10
Sympatia: 0 (jak przy jakości: nie mogę lubić czegoś, co mnie uczula)

Razem: 28/50 pkt

Poprzednie części:


17 komentarzy:

  1. przepadam za kredkami z gąbeczką. W avonie jest nawet fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Metaliczna z Essence przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku dużo jej uzywalam, ale od jakiegoś czasu nie używam w ogóle :)

      Usuń
  3. ciekawa ta konturówka do powiek z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zadnej kredki nie miałam z tych co wymianiasz...u mnie w kredkach to króluje czerń

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolekcja!

    Ja też nie mam kredek, bo maluję kreski cieniami, a ich mam... od groma ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją też tak wolę, ale czasem nie mogę się powstrzymać przed zakupem. :)

      Usuń
  6. Mam identyczną kredkę z Essence (turkusową) i mnie nie uczula, więc jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją jestem zadowolona ze wszystkich właściwości poza ta jedną właśnie. :)

      Usuń
  7. Z gąbeczką bardzo wygodne. Tez takie lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją raczej używam kredek do kresek (jeśli w ogóle), więc i gabeczki mi nie potrzebne. :)

      Usuń
  8. tą benefitu bym chciała, na dzień dzisiejszy najlepsza według mnie okazała się Avon super Schok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam tę konturówkę z Inglota. Generalnie nie przepadam za taką wersją kredek, ale dzięki tej przekonałam się do automatycznych konturówek. Dotychczas trafiałam na bardzo słabo napigmentowane kredki. Ta nie jest najgorsza. Widać wykonaną kreskę.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie cierpię kredek, nie umiem ich porządnie ostrzyć xd może kiedyś... ta z Essence wygląda ładnie, ale niestety Metallics to dość stara limitka, więc nic z tego :c

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie kuszą te kredki z golden rose... emily chyba się nazywają.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...