poniedziałek, 14 stycznia 2013

Uzupełniające zakupy ;)



Ostatnio tak jestem skupiona na zużywaniu, że nawet nie zauważyłam, że wiele rzeczy mi się pokończyło. :) W związku z powyższym udałam się dziś na małe zakupy. :)


Po pierwsze potrzebowałam nowej maski do włosów. Zdecydowałam się na Pantene, bo po prostu lubię ich kosmetyki. Przy kasie okazało się, że w promocji jest również szampon, więc zaopatrzyłam się również. :) 


Ponadto wzięłam krem do cery tłustej. Z założenia nabyłam go dla narzeczonego, ale w zimie i mnie zdarza się takowego użyć. :)


Oprócz tego kupiłam jeszcze mydło do rąk (chciałam Original Source, ale mieli tylko żele, nie wiem dlaczego ostatnio w Rossmanach nie umiem trafić na ich mydełka) i peeling do ciała (tutaj miałam ochotę na Farmonę, ale niestety był tylko jeden zapach, który ostatnio miałam, więc zdecydowałam się na starą, dobrą Bielendę).

I tyle, zero szaleństw, u mnie ostatnio tylko racjonalne zakupy. :)


20 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego kremu z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe:)tez przytachałam bielendę i pantene:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo miałam tą maskę z Pantene nawet całkiem przyzwoita jest :) szampon też mam taki tylko, że z odżywką i również sobie chwalę :) także zakupy widzę udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione mydełko:) polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem robić zakupów racjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To mydło z Isany ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie maska z Pantene się nie sprawdziła solo, dopiero jak dodałam do niej kilka innych składników to dawała sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A OS w ogóle nie wycofało mydeł z produkcji? Też ostatnio szukam, szukam i nigdzie nie widzę, nawet z ich strony zniknęły :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio staram się! ograniczać moje zakupy, które na przełomie roku były szaleńcze :]

    OdpowiedzUsuń
  10. O, peeling mi się skończył, przypomniałaś mi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się zastanawiałam nad kupnem tego kremu z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używałam tego kremu od Nivea, ale z aloesem bardziej przypadł mi do gustu ^^


    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię Pantene :) potrzebuję też jakiejś maski do włosów i odzywki, najlepiej do farbowanych, muszę przejść się do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon świetny. Ja na większe zakupy w następnym tygodniu pojadę. Kupię coś z gazetki ROSMANN'u. (W galerii po drodze jest to sobie looknę.(:)


    Zajrzysz? --> http://kosmetyczka-kamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mydła OS są w NETTO :)
    bardzo lubię to mydełko z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nic nie miałam z pośród tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...