czwartek, 22 listopada 2012

Projekt jesienne umilacze startuje i u mnie ;)


Dziewczęta, ogłaszam wszem i wobec, że i ja dołączam się do jesiennej akcji. W ostatnim tygodniach pielęgnacji poświęcałam bardzo dużo czasu i uzbierało mi się całe mnóstwo cudownych zapachów, które chciałabym Wam pokazać. 
Do zabawy zaprosiła mnie Ola.


W końcu najlepszym (moim zdaniem!) sposobem na relaks po ciężkim dniu jest długa , gorąca i aromatyczna kąpiel oraz późniejsze wtarcie w skórę czegoś przyjemnie pachnącego co umili nam resztę wieczoru . Jest to też fantastyczny sposób na rozgrzanie się w te chłodniejsze już , jesienne wieczory .

Na czym polega ten tag ? Oto kilka zasad Maliny :

"Jakie kosmetyki mam na myśli?
Miedzy innymi: płyny, żele i kule do kąpieli, peelingi i scruby, masła, balsamy, mleczka, oleje i olejki, sole do kąpieli i inne. Jednym słowem wszystkie kosmetyki do kąpieli, mycia i pielęgnacji ciała, które ujęły Was pięknym zapachem i stały się dla Was JESIENNYM UMILACZEM.

Czas trwania: trzy tygodnie od 18.11 - 9.12 tego roku:)

Celem akcji jest:
- poczuć się jak w raju, dając sobie chwilę relaksu w długie jesienne wieczory,
- zadbanie o swoje ciało bez wyrzutów sumienia,
- poprawienie kondycji swojego ciała,
- znalezienie kosmetyku odpowiedniego dla siebie,
- uśmiech dla Twoich bliskich.

Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
2. Zaproś do akcji 5 osób.
3. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatora akcji MALINY. 
4. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. aromatycznych kosmetyków,
5. Wybierz spośród nich 4 zapachowe hity po jednym z każdej grupy:
  - płyn lub żel do kąpieli, 
  - peeling lub scrub, 
  - kosmetyk do smarowania ciała (balsam, masło, olejki itp.)
  - aromatyczne mydełko, kulę lub sól do kąpieli,
    i opublikuj post z listą Twoich aromatycznych hitów."

Resztę informacji znajdziecie tutaj .

Ponieważ do końca trwania tego tagu nie zostało już dużo czasu, nieco zmodyfikuję zasady: postaram się mianowicie opublikować co najmniej po jednym hicie wskazanym w punkcie 5.
Do zabawy zapraszam wszystkich razem i każdego z osobna, bo po prostu nie wiem kto już sam się zgłosił. ;)


5 komentarzy:

  1. No to czekam na te jesienne umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o tym, żeby się wyłożyć w wannie z jakimś pachnącym kosmetykiem, ale kurde... nie mam wanny. Prysznic to nie to samo! Kiedy wyprowadzę się z domu, wanna w łazience będzie jednym z najważniejszych kryteriów wyboru mieszkania (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam, ale rekompensuję to sobie żelami pod prysznic. Ja i tak nie mogę leżeć w wannie, bo zaraz mi słabo. :P

      Usuń
  3. Będę śledzić Twoje umilacze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dołączenie do aromatycznej akcji:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...