piątek, 2 listopada 2012

O bogato zdobionych gadach



Bardzo staram się, żeby ten blog nie wykraczał przesadnie poza tematykę urodową. Jestem zdania, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Mimo tego od czasu do czasu zdarza mi się pokazać Wam coś nie związanego z kosmetykami. Wymaga to ode mnie sporej powściągliwości, żeby robić to tak rzadko, bo najchętniej codziennie pisałabym na temat czegoś innego - mam problem z utrzymaniem porządku. ;)
Tym niemniej, kiedy w moje ręce wpadło już drugie pudełeczko z biżuterią Anny Dello Russo dla H&M nie wytrzymałam i uznałam, że muszę Wam pokazać te cudeńka. Przyznam się szczerze, że już zamówiłam kolejną bransoletkę, tę podwójną złotą żmiję. Marzy mi się, żeby uzbierać wszystkie zwierzaki z tej serii, ale ponieważ była w Polsce słabo dostępna, nie jestem pewna, czy mi się uda. ;)
Dość gadania! Zobaczcie co mnie tak urzekło: 






Choć tak bogata biżuteria nie jest tym, co noszę na codzień, te bransoletki naprawdę mnie urzekły. Podoba mi się dopracowanie całej kolekcji - widać w tym jakąś wspólną myśl. Oprócz tego zapakowano ją w cudowne pudełeczka. :D

A jak Wam się podoba? Upolowałyście coś z kolekcji Anny Dello Russo dla H&M, czy może tak szalona biżuteria to dla Was przesada? :)



33 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, szczególnie ta zielona, ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno bransoletki jak i pudełeczka świetne! I jak dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczka są genialne, sama biżuteria podoba mi się średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Z takimi ozdobami każdy strój ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, zwłaszcza, że sama często chodzę ubrana cała na czarno. :)

      Usuń
  5. O Boze, jakie piekne! W ktorym H&Mie to dostalas? Tym na Stawowej moze? Jutro tam lece w poszukiwania! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma tego u nas. Było tylko w 2 HMach w Polsce.

      Usuń
  6. haha o ile biżuteria ADR do mnie nie przemawia, to opakowania zwalają mnie z nóg ; )

    chociaż żeby nie skłamać, to walizki skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi bardziej niż sama biżuteria podobają się te pudełeczka - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardzo ta kolekcja podoba i ubolewam, że nie miałam czasu wybrać się do Warszawy po kilka jej elementów :(
    Szkoda, że kolekcja nie była dostępna we wszystkich h&m-ach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj na allegro, ceny już trochę spadły i da się kupić na poziomie sklepowych. :)

      Usuń
  9. Rzeczywiście świetnie wyglądają. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne :) i bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielony gad jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Annę i jej ekstrawagancję :] biżu z tej kolekcji bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś reklamówkę tej kolekcji? Jeśli nie to polecam, nazywa się Fashion Shower i Anna występuje tam w roli piosenkarki i tancerki. :)

      Usuń
  13. Super;) I jakie ładne opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście, fajne te pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW WOW WOW!! Boskie! Przecudne ;) Nie umiem od nich oderwać oczu :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie nie mój styl, ale jeśli kto potrafi to zestawić, to czemu nie? Zwłaszcza zielona gadzina wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. krokodyl słodki:) a pudełeczka jeszcze piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się ta kolekcja nie podobała bo sama raczej nie lubię takiego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest szok, bo generalnie chodzę wyłącznie w delikatnej biżuterii ze srebra, albo białego złota, ale coś w nich jest!

      Usuń
  19. ale przesliczne sa !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...