sobota, 24 listopada 2012

Czarnopiątkowe zakupy ;)


Jak zapewne wiecie, wczoraj miał miejsce dzień, który można by nazwać dniem zakupoholika. :) Amerykanie jak co roku wpadli w czarnopiątkowy szał zakupów. Szalone obniżki mogliśmy znaleźć również w sklepach internetowych, także tych polskich. Z tego powodu zdecydowałam się na zakup kilku rzeczy, na które czaiłam się od dawna:


Wiem, że zdaniem wielu emu nie są ładne, ale moim zdaniem są co najmniej słodkie, a poza tym potrzebuję porządnych i wygodnych butów na mrozy. ;)


O pędzlach Sigmy marzę od dawna, do tego naprawdę potrzebuję zestawu pędzli wyjazdowych. Dzięki ich promocji upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu.


Bransoletka nie była niestety objęta żadną promocją, ale prezentuję, bo jak szaleć z zakupami to szaleć. :)
A Wy poszalałyście bez wyrzutów sumienia? :)



16 komentarzy:

  1. zazdroszczę pędzli. w podobnych butkach śmigam po domu jak jest tak zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzle i mi by się przydały :) a butki urocze :) dla mnie najważniejsze, żeby ciepło było a w nich jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pędzle;) Podobają mi się te buty, choć na początku nie byłam przekonana, ale gdy pomyślę o tym ciepełku to od razu je chcę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się tego doczekać! Ciepło, brak poślizgu z powodu obcasa... Kiedyś miałam buty z tak dziwnym obcasem, że ciągle się przewracałam na lodzie. ;D
      W tym sezonie też kupiłam ładne kozaki, w emu planuję chodzić na codzień. :)

      Usuń
  4. Też mam takie odczucie, że buty emu mają w sobie urok. :) Na kimś mi się bardzo podobają, ale sama boję się ich kupić. Nie wiem, czy by pasowały do moich ciuchów. :D Ja to w ogóle jestem jakaś taka zachowawcza w kwestii ciuchów i dodatków. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się strasznie podobają emu do wąskich rurek, więc myślę, że nie będzie problemu. :)

      Usuń
  5. Wszyscy o pędzlach a ja zazdroszczę emu. Uwielbiam je, to najcieplejsze buty na zimę, jakie kiedykolwiek miałam. Mam 5 par :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię emu, tylko wolę te krótkie do kostki ;) takie człapaki, ale za to jakie cieepłe i mięęęękie.

    pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się strasznie podobają! Jeżeli te się u mnie sprawdzą to kolejne kupię właśnie takie! :)

      Usuń
  7. Ciepło i wygoda w zimie przede wszystkim - ja dziś zaszalałam kupiłam buty które mi się bardzo podobają, są ze skóry naturalnej a w środku naturalne futro, więc do tego są ciepłe. Ideał za 270 zł, mam nadzieję że będą mi dobrze służyć, nie jak 'emu' z deichmanna które rozkleiły się po 2 tygodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do bucików to najważniejsze że jest ciepło
    a pędzli to zazdroszczę :P
    sama chętnie bym przygarnęła taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. pedzle swietne buty kiedys mi sie nie podobaly ale teraz sama takie chce :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...