poniedziałek, 12 listopada 2012

Odpowiedzi na Wasze pytania - część 1: Blog


Jestem chora i straszliwie zmierzła. Nie mam ochoty na kosmetyki, więc i recenzja w takim stanie byłaby nie na miejscu, dlatego postanowiłam, że dzisiaj odpowiem na pierwszą porcję pytań. Na tapetę bierzemy te, które dotyczą prowadzenia bloga.


Jak dawno piszesz bloga?
By poznać odpowiedź na to pytanie wystarczy spojrzeć do prawego menu. ;)
Co skłoniło cię do rozpoczęcia działalności blogerskiej- jaka myśl towarzyszyła pisaniu pierwszej notki?
Od jakiegoś czasu z dużą przyjemnością oglądałam inne blogi kosmetyczne. To wtedy rozpoczęło się nałogowe kupowanie. Łapałam się na tym, że wypróbowując nowe kosmetyki oceniałam je według kryteriów przyjmowanych na blogach. Wtedy stwierdziłam, że może spróbuję i ja, bo pisać uwielbiałam od zawsze.
Nieprzyjemności związane z blogowaniem?
To przede wszystkim negatywne (niekulturalne!) komentarze. Oprócz tego zdarzyło mi się nieprzyjemne nieporozumienie związane z konkursem. Tym niemniej dobre rzeczy przeważają. ;)
Największe blogowe marzenie?
Bycie znaną w całej blogosferze dzięki jakości i rzetelności recenzji. 


Co najbardziej denerwuje cie w blog sferze?
Na to pytanie odpowiem podobnie do większości blogerek. ;) Najbardziej denerwują mnie afery, autoreklama kosztem popularnych blogów i zaglądanie do portfela autorki.
Czy byłaś kiedykolwiek zmartwiona przez negatywne komentarze, i jakie jest twoje podejście do nich?
Oczywiście! Każdy negatywny komentarz jest dla mnie wielką przykrością i często jeden taki potrafi zasmucić bardziej niż 10 pozytywnych. Staram się nimi nie przejmować, ale przychodzi mi to z trudem. :P
O czym nigdy nie napiszesz na swoim blogu?
O patelniach.
Co planujesz w związku ze swoim blogiem?
Nie mam jakichś konkretnych planów. Jeżeli przyjdzie mi ochota zmienić lejałt to go zmienię, jeżeli zechcę przenieść się na własną domenę - również to zrobię. ;) To samo dotyczy zaprzestania pisania. :)
Czy naszła Cię kiedyś myśl by skończyć z blogowaniem? jeśli tak, czemu?
Taka myśl nie naszła mnie nigdy. Czasem po prostu nie chce m się pisać, ale nigdy nie trwało to dłużej niż dwa-trzy dni.
Co sprawia że masz ochotą pisać posty, dzielić się z innymi swoimi spostrzeżeniami?
Jak już wspomniałam - bardzo lubię pisać i robiłabym to nawet, gdybym nie miała tego bloga. Oprócz tego uwielbiam kosmetyki - uwielbiam je próbować, uwielbiam znajdować dla nich nowe zastosowania i uwielbiam o nich mówić. ;)

Jaka była najmilsza rzecz która spotkała cie dotychczas w blogosferze?
Bardzo poprawia mi humor każdy komentarz, z którego wynika, że autor czytuje mojego bloga regularnie, że ma coś ulubionego na jego łamach, że wchodzi na niego, żeby rzeczywiście poznać moje zdanie na dany temat.
Bardzo krzepiące są też propozycje współpracy od firm, które traktują Cię jak partnera - znają Twojego bloga, a proponowane kosmetyki dostosowane są do Twoich potrzeb i upodobań.


Czy dzięki blogowaniu poznałaś osoby z którymi aktualnie utrzymujesz bardzo dobry kontakt w świecie realnym?
Póki co - niestety nie.
Wiele blogerek lubi chwalić się ilością obserwujących czy liczbą wyświetleń bloga. Jakie znaczenie mają dla Ciebie te liczby?
Oczywiście te rzeczy są dla mnie bardzo ważne. W jakiś sposób wyznacza to, czy to co robię podoba się odbiorcom. Tym niemniej bardziej cieszy mnie stały czytelnik, który wejdzie w notkę, która go interesuje i przeczyta ją od deski do deski, niż wytrwały komentator, który komentuje każdy wpis po pobieżnym obejrzeniu zdjęć. :)
Jakie są twoje ulubione blogi i czemu właśnie te?
Zapraszam tutaj. ;)
Jak wspominasz swoje początki z blogiem?
Były trochę frustrujące - wiadomo, nikt nie lubi pisać sam do siebie. :) Tym niemniej radości było równie wiele. Do dziś pamiętam jak się cieszyłam kiedy pewnego dnia o godzinie 23 zobaczyłam, że tego dnia mojego bloga odwiedziło 57 osób! 


Co się zmieniło w Twym życiu od kiedy zaczęłaś swoją przygodę z blogiem?
Na pewno ilość kosmetyków. ;) Poza tym stałam się nieco bardziej świadomym konsumentem, lepiej poznałam kosmetyczne potrzeby mojego ciała, poprawiłam swoje umiejętności.
Czy Twój Partner sam rwie się do pisania postów, czy musisz Go o to prosić?
Zdecydowanie muszę Go prosić. Tym niemniej jeżeli już wymyśli sobie temat pisze chętnie i bez przymuszania. ;)
Jaki masz stosunek do czytelników?
Bez Was to miejsce by nie istniało, dlatego to Wy jesteście tutaj najważniejsi.
Co innego byś robiła, gdybyś nie blogowała?
Haha, robię sporo innych rzeczy nawet blogując, więc nie mam pojęcia. ;)
Czy prowadziłaś jakiegoś bloga przed tym?
Całe mnóstwo, co najmniej 10. ;) Np tego.
Jaka byłaby Twoja reakcja gdyby w tej chwili ktoś wykasował wszystkie Twoje posty?
Na pewno byłabym wściekła i sfrustrowana. Nie wiem, czy chciałoby mi się zaczynać od początku. Chyba tak, ale pewnie z dużo mniejszym zapałem.


Czy ktoś z Twoich bliskich wie że prowadzisz bloga?
Obecnie wiedzą już chyba wszyscy.
Czym kierowałaś się wymyślając adres bloga?
Jestem ruda i lubię eksperymentować z kosmetykami. :)
Co najbardziej kochasz robić oprócz prowadzenia bloga?
Czytać, grać na platformach wszelakich, gotować, oglądać filmy.
Jakie dajesz rady nowym bloggerką?
Przede wszystkim pisać wszystko, co związane z blogiem ze słownikiem (celownik liczby mnogiej = końcówka OM, nie Ą!). Poza tym radzę, by nie starać się za bardzo. Żeby nie być nachalnym, nie zapraszać tylko w każdym komentarzu do siebie, nie robić wszystkiego dla własnych korzyści.
Ile poświęcasz dziennie czasu na blogowanie?
Około dwóch-dwóch i pół godziny.


O czym najbardziej lubisz czytać na blogach?
O kolorówce, pędzlach i zakupach.
Założyłabyś bloga modowego?
Uwielbiam modę, ale uważam, że żeby blog modowy miał sens, trzeba być wybitnym. Jeżeli chodzi o modę, nawet "bardzo dobry" nie jest wystarczające. Ponieważ wybitna nie jestem, bloga nie założę.
Jakie masz zdanie na temat współprac?
Jeżeli blog nie istnieje tylko dla współprac - uważam, że są OK.
Co sprawia, że masz siłę i chęć dodawać posty z taką częstotliwością?
Blog to moje hobby, a hobby ma na celu relaks. Można więc powiedzieć, że dodawanie przeze mnie postów to sposób na odreagowanie ciężkiego dnia. ;)


Na dziś tyle. W następnej odsłonie pytania dotyczące kosmetyków.

6 komentarzy:

  1. " -O czym nigdy nie napiszesz na swoim blogu?
    -O patelniach"

    Rozwaliła mnie ta odpowiedź xD
    Swoją drogą ciekawa lekturka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dokładnie to samo miałam napisać :) Zgodzę się również, że dużo trzeba żeby się wybić prowadząc bloga modowego :)

      Usuń
  2. Mam słabość do ludzi używających poprawnej polszczyzny. Przywracasz mi wiarę w człowieka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O czym nigdy nie napiszesz na swoim blogu?
    O patelniach.

    hahahhahaha umarłam hahahhahahahahhahaha!

    OdpowiedzUsuń
  4. No o patelniach to ja również nie napiszę ;D Wrednymi komentarzami się nie przejmuj, zobacz ile jest tych pozytywnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też rozwaliły patelnie;D Najlepsze jest to, że wredne komentarze piszą tylko anonimy. Że też ludzie mają czas i chęci przeglądać blogi tylko po to, żeby kogoś obrazić... Też masz tak, że nawet inne kobiety nie rozumieją Twojej gadaniny o kosmetykach?;D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...