czwartek, 5 kwietnia 2012

Bioderma: Sebium Al - krem na zmiany trądzikowe



Bardzo lubię kosmetyki Biodermy. Uważam je za skuteczne i warte swej ceny. Po kilku miesiącach stosowania żelu do mycia twarzy i płynu micelarnego, zdecydowałam się na zakup czegoś, co działałoby na niedoskonałości, z którymi ostatnio miałam drobny problem. Al wzięłam praktyczne w ciemno, kierując się zaufaniem do firmy.


Ponieważ na opakowaniu brak informacji w języku polskim, wklejam opis znaleziony tutaj. Domyślam się, że jest to opis "oficjalny", ponieważ w każdym ze sklepów internetowych jest taki sam. ;))

• Sébium AI przyspiesza usuwanie trądzikowych zmian zapalnych i zapobiega ich ponownemu powstawaniu. Hamuje namnażanie się P.acnes, bakterii wywołujących zapalenie, odpowiedzialnych za tworzenie się zmian zapalnych
• Sébium AI zmniejsza zaczerwienienie i łagodzi podrażnienia
• Opatentowany kompleks Fluidactiv®przywraca prawidłową jakość sebum, zapobiegając tym samym zatykaniu się porów i powstawaniu zmian trądzikowych
• Dzięki obecności glukonianu cynku, Sébium AI reguluje łojotok i zmniejsza świecenie się naskórka. Skóra staje się gładka i miękka
• Konsystencja Sébium AI jest lekka i nietłusta, dzięki czemu jest wyjątkowo przyjemny w użyciu
• Doskonale tolerowany

• Nakładać Sébium AI 1 lub 2 razy dziennie na skórę oczyszczoną (najlepiej przy użyciu Sébium H2O lub Sébium Gel Moussant) i osuszoną skórę
• Sébium AI można również nakładać punktowo na zmiany zapalne
• Sébium AI może być stosowany jako baza pod makijaż
• Należy unikać kontaktu preparatu z oczami



Osobiście nie stosowałam produktu jako kremu, lecz jedynie punktowo, na zmiany skórne, dlatego nie mogę stwierdzić, czy rzeczywiście wpływa w jakiś sposób na świecenie się twarzy, czy regulowanie sebum.
Nie mogę powiedzieć, żeby Al mnie zawiódł, ale szczerze powiedziawszy, budując oczekiwania na micelu i żelu do twarzy - oczekiwałam więcej. Produkt rzeczywiście łagodzi podrażnienia. Rzeczywiście przyspiesza gojenie się ran, a także pomaga pozbyć się niedoskonałości, które dopiero się pojawiają. Ale znam inne produkty, które robią to samo, a kosztują dużo mniej.


Konsystencja jest bardzo przyjemna. Nie klei się jak maść na pryszcze, ale jest gładka i wygodnie się rozprowadza. Zapach - w mojej opinii bardzo przyjemny - jest dokładnie taki, jak pozostałych produktów z tej serii.
Może fakt, że Al nie zachwycił mnie, wynika z tego, że stosowałam go jedynie punktowo. Może, gdybym używała go na całą twarz, zauważyłabym, że pryszczyki pojawiają się rzadziej i są mniejsze. Jednakże nie mam aż takiego problemu z trądzikiem, by musieć stosować na niego krem za tę cenę (w zasadzie moje problemy są dosłownie punktowe ;)). 
Plusem produktu jest na pewno jego dobra wydajność. Otwór, przez który wylatuje produkt jest bardzo niewielki, dzięki czemu nie tracimy kosmetyku z tego powodu, że zbyt dużo się go nam wyleje. Już bardzo niewielka ilość wystarczy na posmarowanie całej twarzy.


Podsumowując: mimo iż krem jest skuteczny - nie wyróżnia się ponad inne znane mi kosmetyki na trądzik. Myślę, że osoby z dużym problemem mogą spróbować stosować go na całą twarz, ale szczerze powiedziawszy - radzę poszukać czegoś tańszego. 

3 komentarze:

  1. A jaki krem mogłabyś polecić na trądzik? Taki działający punktowo? :) Masz jakiś sprawdzony? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go stosowałam na całą twarz i byłam zadowolona. Teraz jednak wolę sama sobie zrobić kremik : )Ale Może kiedyś jeszcze wróce do tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z biodermy niestety nie mialam nigdy nic. Jednak teraz postanowilam cos od nich wyprobowac. Jak narazie na mojej liscie jest ich slynny micel sebium, krem zwerzajacy pory.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...