poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Joko Kolory Maroka: Pickled Lemon - lakier do paznokci



Jako że, jak to zwykle bywa, przed wyjazdem mam mnóstwo rzeczy do załatwienia (choć jak się tak nad tym zastanowię, to ostatnio zawsze mam huk roboty kiedy wracam do mojego rodzinnego miasta) dziś super szybko i bez lania wody (czyli nietypowo ;)).


O lakierze z tej serii już pisałam, więc zainteresowanych odsyłam tutaj. W kwestii Pickled lemon dodam tylko tyle, że kryje znacznie lepiej niż Gunpowder and mint (na zdjęciach widzicie dwie warstwy). Kolor jest przepiękny - jest to urocza zgniła zieleń z dużo większą domieszką żółci, niż klasyczne "zgnitki". 
W kwestii trwałości: Gunpowder and mint wytrzymał na paznokciach 7 dni (!) z jednym małym odpryskiem. Nie wiem, czy to kwestia tego, że nałożyłam 3 warstwy, czy ogólnie akurat ten kolor ma tak fenomenalną trwałość, ale muszę przyznać, że nie miałam chyba nigdy lakieru, który dawałby, aż tak dobre efekty. Lemona mam na pazurkach już 3 dzień i póki co odprysków nie widzę, końcówki też nie naruszone, więc i w jego przypadku trwałość najgorsza nie jest. 
Myślę, że z czystym sumieniem mogę go polecić (oczywiście jeżeli komuś chce się "bawić" w zamawianie przez Internet, bo dostępność jest fatalna).



14 komentarzy:

  1. Aż 7 dni?,trwałość bardzo zachęca,ale osobiście nie jestem fanką kupowania przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie już raz się nacięłam, ale Policja stanęła na wysokości zadania. ;) teraz niestety przykra sytuacja się powtarza, ale nie tracę ducha. ;)

      Usuń
  2. Trzeba mu przyznać, że jest ciekawy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie również - to nawet nie chodzi o to, że jest jakiś cudownie ładny, ale baardzo intrygujący. ;)

      Usuń
  3. Za trwałość 10 ale za kolor 1... nie podoba mi się niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie kolor jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorem przypomina mi jabłkową gumę do żucia Huba Buba, pamiętacie je??kolor jak i trwałość fenomenalna, warty zainteresowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudaczny! Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak 7 dni to faktycznie jest bardzo trwały ;)) Bardzo ładnie wygląda ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, nazwałabym go musztardowy :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...