niedziela, 1 kwietnia 2012

Calvin Klein: IN2U - woda toaletowa



Dziś zaprezentuję Wam moją najukochańszą wodę toaletową. Natknęłam się na ten zapach przypadkiem - mój brat kiedyś sprezentował go mojej mamie. Obydwie pokochałyśmy go tak bardzo, że każda z nas zużyła już kilka butelek. Żaden zapach, który wąchałam wcześniej lub później, nie umywał się do niego. Jest to woń, która nigdy mi się nie nudzi, podoba mi się niezależnie od nastroju, a ponadto stawia mnie na nogi i gwarantuje doskonałe samopoczucie.


Spójrzmy najpierw na "skład" produktu:
Nuta głowy: grejpfrut, bergamotka, porzeczki
Nuta serca: kaktus, orchidea
Nuta bazy: wanilia, cedr, ambra



Zauważam tu pewne podobieństwo do innych perfum, które uwielbiam. Opisywany tutaj zapach Lacoste również posiadał cytrusową nutę głowy, oraz wanilię w nucie bazowej. 
Generalnie, jak możecie się domyślić, zapach jest dosyć słodki, bardzo orzeźwiający i szalenie dziewczęcy. W pierwszej chwili na czoło wysuwa się ciekawa mieszanka grejpfruta i porzeczki. W następnej kolejności mój (niezbyt wyćwiczony ;)) nos wychwytuje w przeważającej mierze orchideę (którą z resztą uwielbiam). Po dłuższym czasie całą mieszankę definiuje delikatny zapach wanilii, zupełnie zmieniając charakter zapachu - początkowo jest on bowiem (jak już powiedziałam) orzeźwiający i energetyczny, zaś w końcowej fazie, staje się delikatny i dystyngowany.


Jak zwykle chciałam zaznaczyć, że w kwestii zapachu, ludzkie odczucia są chyba najbardziej subiektywne, dlatego fakt, że ja "czuję" In2U w ten sposób nie oznacza, że i Wasze zmysły podsuną Wam podobne wrażenia.
Tym niemniej, osobom, które lubią żywe zapachy, które dają energetycznego kopa, polecam zapoznanie się z zapachem, jest dostępny w większości drogerii. Miłego test(er)owania. ;)


9 komentarzy:

  1. tak, to jest bardzo uroczy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie znam tego zapachu, pierwszy raz widze na uczy, musze sie wybrac do daglasa zeby poznac ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jest słodki, to na pewno by mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już niuchałam, bardzo mi się podoba ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To też jest mój ulubiony zapach :)
    Przypomina mi dużo miłych chwil ;)

    Z tego co wiem to wielu kobietom się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle osób go ostatnio chwali... Kolejny zapach, który muszę wyniuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. od kiedy znalazł się w moim posiadaniu uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeden z moich wiosenno- letnich faworytów uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ta wode dostalam od swojego chlopaka na nasze pierwsze wspolne swieta. I tak sie zaczelo. Nastepna w kolejce stala juz moja siostra i kuzynka;)
    Kazda z nas go kocha i kupuje nastepne buteleczki;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...