czwartek, 19 kwietnia 2012

Wyniki cytrynowego konkursu vol. 2


Ponieważ jedna z dziewczyn nie wysłała mi swoich danych adresowych (marcia7), zgodnie z obietnicą podaję kolejną osobę, której praca przypadła do gustu komisji.



Zwycięzcą jest...

yesiwantyouback!

A oto jej odpowiedź:
Cytryna kojarzy mi się z kacem... wstaję rano i jedyne czego w tej chwili pragnę to ogromna ilość wody z cytryna, która natychmiast mnie orzeźwi i sprawi, że jakoś przeżyję ten ciężki dzień "po" :P

Punkt za rozbrajającą szczerość! :)

Gratuluję, za moment wyślę maila i czekam na Twoje dane. Jeżeli nie otrzymam ich do soboty (22 kwietnia 2012 r) wybiorę kolejną osobę. 

8 komentarzy:

  1. haha ona jest najlepsza! :D Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha :D no nie! dzieki wielkie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli masz tą zieloną bioderme, uwierz mi, ze tą zieloną też mialam i ją uwielbialam! Ale rozowa, jednak kompletnie nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś oTAGowana! szczegóły u mnie: http://zapytajklaudie.blogspot.com/2012/04/tag-5-kosmetykow-za-ktorymi-pakaabym.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...