wtorek, 17 kwietnia 2012

O wszystkim i o niczym, czyli czasami człowiek musi się wygadać

Znów opanowała mnie trudna do przezwyciężenia namiętność w kwestii pędzli do makijażu. Mam ich już naprawdę wiele, ale znów korci mnie, żeby zamówić nowe. Pokażę Wam te, których najbardziej pożądam. Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony ladymakeup.


Real Techniques
Sigma 

Ecotools

Ten ostatni przydałby mi się bardzo do noszenia w torebce. Chyba skuszę się na niego już teraz. ;)

Obecnie mam mnóstwo nauki, ale tak jakoś nawet mi to dosyć nieźle idzie (jak na mnie ;)), bo w perspektywie mam solidny odpoczynek, na który wprost nie mogę się doczekać. Jakoś tak ostatnio ta pogoda i wszelkiego rodzaju obowiązki życia codziennego zmęczyły mnie na tyle, że zaczęłam myśleć o wakacjach. I tak się szczęśliwie złożyło, że na drugi dzień pojawiła się możliwość wyskoczenia na wcześniejszy urlop. ;) Muszę jeszcze pozamykać kilka spraw, ale jedną nogą jestem już w duuuużo cieplejszym miejscu!

Kupiłam na tę okazję nawet kapelusz. ;)


I tutaj mam pytanie do Was. Czy mogłybyście polecić jakiś naprawdę dobry olejek do opalania z bardzo wysokim filtrem i jakiś łagodzący balsam po opalaniu (jesteśmy z Narzeczonym tak bladzi, że na pewno się przyda ;)). Z góry dziękuję. ;)

Do nauki oglądałam (tak, wierzcie mi, da się jednocześnie uczyć i oglądać ;). A poważnie mówiąc: słucham sobie filmów, kiedy robię notatki, wówczas nie jest to tak niesamowicie nudne. Później zaczyna się mozolny proces zapamiętywania) dziś film, który swego czasu leciał w moim pierwszym studenckim mieszkaniu około 4 razy dziennie:


na przemian z:


oraz:


To były piękne czasy kojarzące mi się nieodłącznie z zupkami chińskimi, zapachem grzańca, domowymi frytkami i paleniem na klatce. ;) 

Trochę zboczyłam z tematów kosmetycznych, ale to dlatego, że - jak już wspominałam - myślami jestem już na wakacjach. Ale czas najwyższy otrzeźwieć, wrócić do nauki, zaliczyć co pozostało do zaliczenia i dopiero wówczas zająć się planowaniem i wspominaniem.
A jak tam u Was? Planujecie jakieś wakacje? A może dopiero z nich wróciłyście? :) Dajcie znać!


PS. Czy któraś z Was wie jak wyłączyć obramowywanie zdjęć? Trafiłam kiedyś na tę opcję, ale nie pamiętam gdzie.

8 komentarzy:

  1. mam taki w etui, ale For Your Beauty z Rossmanna, taki drapak że mogliby go podpisać "drapak do twarzy".... Nie polecam, choć sam zamysł tego etui jest świetny, znając ecotools ten ich pędzel musi być dobrej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co planuje krótki wyjazd do stolicy ale to niestety przed wielką burzą zwaną sesją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten pędzel z ecotools,jest strasznie fajny i poręczny,nadaje się do nakładanie pudru,różu i bronzera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt - Dostosuj - Zaawansowane - Obrazy - Później trzeba wybrać kolor obramowania na taki sam, jak kolor tła. I gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią bym przytuliła się do tych pędzli, ale sigma trochę droga ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeżeli korzystasz, ze starego interfejsu, to Projekt, następnie zakładka Projektant szablonów, a reszta tak samo jak wyżej :)

    Co do pędzelków, to póki co mam swój podstawowy komplet i nie potrzebuję nic więcej. O dziwno nie czuję potrzeby posiadania kliku pędzli do rozcierania, do różu czy podkładu czy pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chowany pędzel EcoTools muszę sobie kupić, o RT Blush Brush możesz poczytać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...