niedziela, 8 kwietnia 2012

Makijaż: fiolety

Chciałam Wam zaprezentować szybki makijaż, który zrobiłam na dziś. Wielkanocnym nazwać go nie można, ale pokazuję, ponieważ dawno nie dodawałam makijaży, a z tego jestem (w miarę zadowolona).
Przepraszam za tragiczne brwi i jeszcze gorsze włosy, ale z powodu Świąt nie miałam czasu zrobić "wokół siebie". ;)
Na pierwszym zdjęciu wyglądam jak ofiara heroiny, ale muszę tak mrużyć oczy, bo inaczej nic nie widać. ;)




A tutaj klasyczne foto z cyklu "jedno oczko bardziej", nie wiem, ale jakoś nie umiem robić zdjęć, na których byłoby widać makijaże. ;)


I zbliżenie na oko:


Użyte kosmetyki:
- podkład EDM,
- korektor Inglot,
- puder Lily Lolo,
- róż theBalm Hot Mama,
- set do brwi Essence,
- baza pod cienie Mac Paintpot,
- cienie Inglot,
- eyeliner Bobbi Brown,
- tusz do rzęs Maybelline Colossal.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba. ;)


18 komentarzy:

  1. Jakoś te kolory mi nie leżą... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. roztarłabym bardziej granice na górnej powiece i było by super!

    OdpowiedzUsuń
  3. A co masz na ustach? bo bardzo podoba mi sie efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhm, mnie również, bardzo ciekawie to wygląda :)

      Usuń
    2. Zupełnie zapomniałam napisać! To YSL Rouge Volupte nr 2. ;)

      Usuń
    3. Wlasnie mialam pytac czy to pomadka YSL:D Uwielbiam takie fiolety na oczach w połaczeniu z takimi ustami, pieknie!

      Usuń
  4. a mi się podoba połączenie kolorów:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądają te kolory, ja coraz bardziej przekonuję się do filetów więc może zmaluję sobie coś podobnego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie w nim wyglądasz :D Bardzo lubię fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny makijaż :) Uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham fiolety ale Twój kolor włosów mnie zachwyca od dłuższego czasu :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny makijaż, szczególnie podoba mi się kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny makijazyk ale mina z pierwszego zdjecia, zniewalajaca :D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://zapytajklaudie.blogspot.com/2012/04/tag-reading-is-cool.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...