środa, 4 kwietnia 2012

Zakupy: theBalm


Ponieważ z powodu mojej wybiórczej pamięci postanowiłam zaprzestać dodawania miesięcznych podsumowań dokonywanych zakupów, pochwalę się dziś moimi najnowszymi nabytkami. Na theBalm czaiłam się od dawna, ale jakoś nie umiałam się wybrać do Marionnaud. Dziś w końcu tam dotarłam, z zamiarem nabycia paletki Nude'tude. Okazało się, że jest promocja i przy zakupach za ponad 109 zł, gratis dostajemy sypki cień. Zdecydowałam się zatem na bronzer Big Mama (mnie osobiście wydaje się, że to raczej róż, ale pani twierdziła, że bronzer ;)).


Paletka jest prezentem (kupionym samodzielnie, ale jednak prezentem). ;) Tak prezentuje się w środku. Niestety nie załapałam się na "niegrzeczną" wersję, z pin-up girls w środku.


Róż/bronzer ma naprawdę piękny kolor. Posiada wiele świecących drobinek, więc myślę, że będzie idealny na lato.


Cień jest ciemnobrązowy i dosyć lśniący. Myślę, że dobrze sprawdzi się do podkreślania załamania powieki. Świetnie zgrywa się z paletką - uważam, że właśnie takiego koloru w niej brakuje.


A jak Wy zapatrujecie się na kosmetyki theBalm? Macie, lubicie, a może dopiero planujecie kupić?

19 komentarzy:

  1. Ja theBalm mam dopiero w planach, więc zazdroszczę zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam roz cabana boy,jest swietny.lekko jakby wrecz...fioletowawy...czarujacy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej słyszałam tylko o tej paletce. Fajne kolory kosmetyków no i te opakowania są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wstyd! nie kojarzę tego różu kompletnie! kojarze tylko hot mama, cabana boy i down boy, i bronzer bahama mama- ten Twoj kojarze z opakowania, ale nie wiem gdzie go widzialam nawet:P

    a nie juz wiem gdzie go widzialam- opakowanie ma jak hot mama, ale nazwe ma jak moja paletka trio lol;)
    http://www.google.pl/imgres?num=10&um=1&hl=pl&biw=1280&bih=699&tbm=isch&tbnid=rCYUmNUObj0CjM:&imgrefurl=http://www.fruugo.pl/the-balm-hot-mama-shadow-and-blush-all-in-one/p-847459&docid=sgcnCrh31Qn5cM&itg=1&imgurl=http://img-2.fruugo.com/product/5/16/704165_max.jpg&w=440&h=440&ei=P258T8joL-X44QSv7fTHDA&zoom=1&iact=hc&vpx=587&vpy=311&dur=616&hovh=225&hovw=225&tx=165&ty=111&sig=104638825483134781811&sqi=2&page=1&tbnh=161&tbnw=165&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:7,s:0,i:78

    ciekawe czy i u mnie zmienili nazwe:P?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam mniam :D Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  6. One mają cudowne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się przeokropnie podoba, super zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też on wygąda na róż, a nie jak na bronzer...

    OdpowiedzUsuń
  9. ano broznerek naprawdę wygląda na róż ale kto wie :) może na swatchu będzie wyglądał inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłabym nawet dla samego opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wciąż planuję zakup czegoś z The Balm ale zamknęli mi najbliższą Marionnaud i mam nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem tak:zazdraszczam panience bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba muszę zacząć oszczędzać na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten Twój bronzer wygląda jak mój róż ze Sleeka :P :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...