piątek, 6 kwietnia 2012

Smart girls get more, czyli lakier z Textil Market



W przerwie pomiędzy przygotowaniami do wielkanocnego śniadania pokażę Wam lakier, który kupiłam ostatnio w sklepie Textil Market za szaloną kwotę 4,99 zł. Wzięłam jeszcze pastelowy fiolet, pokażę go po świętach. ;)


Lakier jest przepiękny - bladoniebieski, pastelowy. Generalnie nie przepadam za tego rodzaju kolorami, określając je ogólnie jako "nijakie", jednakże te wyjątkowo przypadły mi do gustu. Uznałam, że będą fantastycznie wyglądać na krótkich paznokciach - między innymi dlatego pokazuję je dzisiaj. ;) Mimo iż lubię nosić długie pazurki, zawsze przed większym, szeroko pojętym, gotowaniem obcinam je bardzo krótko, ponieważ szczerze nienawidzę, gdy cokolwiek mi za nie włazi. ;)
Pędzelek - jak widzicie - cieniutki i precyzyjny. Taki jak lubię.
Skoro już jesteśmy przy opakowaniu, to muszę wspomnieć o pierwszym minusie. Zakrętka jest malutka, sam pędzelek też raczej krótki i trochę nieporęcznie mi tym malować. 


Konsystencja jest wręcz katastrofalnie rzadka. ;) Dawno nie spotkałam tak płynnego produktu. Jednakże z powodu drobnego pędzelka, nabieranie lakieru jest łatwe, więc nawet mimo luźnej konsystencji - nie rozlewa się po płytce, nie spływa, nie zachlapuje skórek.
Krycie - niestety również słabe. Po pomalowaniu pazurków pierwszą warstwą otrzymałam efekt raczej... "trupi". ;) Nie był to nawet żaden sprecyzowany kolor, raczej delikatne zasinienie. ;) Po drugiej warstwie kolor zaczął się klarować, jednakże wyszedł bardzo nierówno i z wieloma prześwitami. Trzy warstwy są niestety konieczne, ale uzyskany kolor jest prześliczny - trochę słodki, trochę laleczkowaty - uroczy.
Należy dodać, że kolejne porcje kosmetyku schną bardzo szybko, więc trzykrotne umalowanie nie jest wcale, aż tak uciążliwe. ;)



Podsumowując: mimo słabej konsystencji, takiegoż krycia, oraz nieco nieporęcznej rączki - jestem z tego lakieru zadowolona. Efekt jest piękny, produkt wysycha bardzo szybko, więc jestem w stanie nieco się z nim "pomęczyć", zwłaszcza, że cena jest naprawdę niska. 

13 komentarzy:

  1. śliczny kolor, szkoda tylko, ze tak słabo kryje :)
    http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. taki cudaczek, trochę śmieszny, ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny z Golden Rose Miss Selene i pierwsza warstwa ledwo kryje - potrzeba 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropny... Gdyby nie to krycie byłby ok, ale na paznokciach wygląda strasznie. Wątpię, czy dodatkowa warstwa by coś pomogła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobny kolor też ma Colour Alike, nad którym to właśnie się zastanawiam, choć tak jasne kolory wyglądają u mnie okropnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny błękit,ja ostatnio kupiłam błękitny Essie Borrowed&Blue

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukam błękitu w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, miałam w rękach, ale jednak nie wzięłam, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  10. dziś kupiłam w Textil Market komplet błyszczyk, tusz do rzęs i wspominany lakier do paznokci za bagatela 9,90 zł ! ;o
    Zobaczymy jak się kosmetyki będą sprawować :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękujemy za tak miłe komentarze i zapraszamy na naszą facebook'ową stronę! http://www.facebook.com/smartgirlsgetmore. Właśnie jesteśmy w trakcie przeprowadzania konkursu, do wygrania 100 lakierów z najnowszej kolekcji Smart Girls Get More, szczegóły tutaj- http://www.facebook.com/photo.php?fbid=330216093693175&set=a.330007920380659.69220.329575753757209&type=1&theater, zapraszamy!!!:)

    Smart Girls Get More

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...