niedziela, 28 sierpnia 2011

Makijaż: Połyskliwy turkus

Zrobiłam już kilka makijaży przy użyciu nowych paletek Sleek, ale jakoś niespecjalnie byłam z nich zadowolona. Ten dzisiejszy też nie jest hitem, ale przynajmniej ładnie ukazuje jak piękne kolory zawierają paletki. Do wykonania dzisiejszego użyłam cieni z paletki Original.



Na całą ruchomą powiekę nałożyłam cień oznaczony nr 3. Zewnętrzny kącik zarówno górnej jak i dolnej powieki zaznaczyłam cieniem z nr 2 i roztarłam ku końcowi łuku brwiowego. Na nr w zewnętrznym kąciku dolnej powieki nałożyłam odrobinę nr 1, zaś na resztę dolnej powieki nr 5. Pod łuk brwiowy i w sam wewnętrzny kącik oka położyłam odrobinę nr 4.





Oprócz cieni z paletek Sleek użyłam eyelinera Miss Sporty oraz tuszu Kobo Spectacular Volume Mascara.

W najbliższym czasie postaram się przygotować dla was stepik. :) Mam nadzieję, że wam się spodoba. :)

3 komentarze:

  1. Bardzo łądne makijaż, fajnie dobrałaś kolory :)
    Szczerze - nie sądziłam, że Original tak bardzo się błyszczą! Czekam na stepik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki śliczny :) niby mocny makijaż a zarazem taki kobiecy :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Nagordą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...