niedziela, 14 sierpnia 2011

Makijaż: Zielona żabka ;)

Jako, że ostatni prezentowany makijaż został bardzo dobrze przyjęty, a ja dopiero wróciłam do domu i póki co nie mam zbyt dużo czasu, by przygotować recenzję, postanowiłam zaprezentować jeszcze jeden zrobiony już jakiś czas temu. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Dopiero na zdjęciach zauważyłam, że górna kreska odbiła mi się w wewnętrznym kąciku oka. Powiem szczerze, że mimo iż kropa na powyższym zdjęciu jest trochę niedbała, z daleka wygląda wcale nieźle. Nie wykluczam, że zastosuję ten pomysł w innych swoich makijażach. :)





Zdjęcie z flashem.

Wybaczcie dziwaczne miejscami oświetlenie, ale makijaż fotografowałam wieczorem, a bez naturalnego światła na prawdę trudno uchwycić kolory - stąd różnorakie fantazyjne cienie na mojej twarzy. :)

Użyłam do niego następujących kosmetyków:
- palety 88 kolorów Coastal Scents (jak do wszystkich kolorowych makijaży ;)),
- eyelinera I love NYC Essence,
- tuszu do rzęs Kobo Spectacular Volume Mascara (prawdopodobnie ;)),
- przybornika do brwi Essence.

7 komentarzy:

  1. Ladny makijaz, mam nadzieje ze bedziesz wrzucac częsciej makijaze:)

    Co do lakieru Catrice - jest zupelnie gladki w dotyku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcia :) musiałabyś sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam problem z fotografowaniem makijażu, zjada mi wszystkie kolory i przejścia :( Zielona żabka mi się podoba, wyobrażam sobie, że z rudymi włosami musi wyglądać super :D

    Co do lakierów Colour Alike to ja widziałam w drogeriach Mediq, Jasmin ooraz niesieciowych. Jeśli masz po drodze do Krakowa to mogę wymienić konkretnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda rewelacyjnie. pasuje do miedzianych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna żabka:) ladnie sie prezntuje na Twoich oczach!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...