niedziela, 15 stycznia 2012

Eveline Colour Celebrity - błyszczyk do ust



Dziś postanowiłam napisać Wam o kosmetyku, z którym zetknęłam się w sumie przypadkiem, a który okazał się być całkiem niezłym. Moja mama kupiła go kiedyś w Biedronce, był sprzedawany z tuszem do rzęs. Cały zestaw kosztował ok. 14 zł. 
Początkowo nie zainteresował mnie zupełnie, ponieważ byłam na etapie szczerej niechęci do błyszczyków. Teraz jednak powoli się do nich przekonuję, wzięłam więc "na warsztat" również ten.


Produkt jest zamknięty w zgrabnym, solidnym opakowaniu. Jest ono pękate, dobrze leży w dłoni. Napisy prawdopodobnie będą się ścierać, ale nie jest to najgorsza rzecz na świecie. Aplikator w formie gąbeczki, czyli taki, jak lubię najbardziej. Gąbeczka jest średniego rozmiaru, doskonała do moich ust. Nabiera tyle kosmetyku, ile trzeba, by pomalować usta cienką warstewką.


Kolor w opakowaniu jest - w mojej opinii - niespecjalny. Jest to brudny brąz z ogromną ilością drobinek. Już na dłoni widać, że kolor jest półprzezroczysty i o wiele ładniejszy - delikatny, brzoskwiniowy - a widoczne pozostają w zasadzie tylko drobinki. Na ustach koloru nie widać już prawie wcale. Drobinki nie tworzą efektu tafli, lecz mocno błyszczący, naturalny makijaż. Efekt ten niektórym może nie przypaść do gustu, ale mnie bardzo się podoba.


Błyszczyk nie klei ust, jest lekki i bardzo przyjemnie się go nosi. Do jego wad należą zapach. Zapach jest strasznie słodki, trochę jak guma do żucia (choć raczej trochę przeterminowana ;)). Drażni mnie potwornie, ponieważ podczas nakładania jest bardzo mocno wyczuwalny. Na ustach ulatuje, więc "noszenie" błyszczyka nie jest uciążliwe. Trwałość bardzo trudno mi ocenić, ponieważ zjadam błyszczyki. ;) Ale generalnie trzyma się nieźle.


Podsumowując: dobry błyszczyk w dobrej cenie. Gdyby nie zapach lubiłabym go jeszcze bardziej.

Ostatnio udało mi się nawiązać współpracę z firmą Wella. Otrzymałam od nich wspaniałą paczkę, w której znalazło się mnóstwo kosmetyków do pielęgnacji włosów. Wpadłam w związku z nimi na pewien pomysł, o którym napisze niedługo. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

6 komentarzy:

  1. Kolor super, ale dla mnie ma ciut za dużo drobinek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo bardzo przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny błyszczyk. :D
    Czekam na twój nowy pomysł .: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za dużo tych drobinek, ale na Twoich ustach prezentuje się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo drobinek w tym błyszczyku chyba nie zabardzo by mi przypadł do gustu :) gratuluje współpracy super paczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W poazkowaniu wygląda tak, że na pewno bym go pominęła, a na ustach bardzo ładnie. Testery powinny być obowiązkowe.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...